sobota, 12 sierpnia 2023

KS Pietraszyn - KS 1905 Krzanowice 12.08.2023

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: A-klasa Racibórz

Mecz 2023: 61

 

 

 

 

 

KS Pietraszyn - KS 1905 Krzanowice 12.08.2023 (3-1) 7-Poziom

Att: 240 H: 17:00 Cena: 7 zł MOV 


Dzisiaj, po 9 latach, ponownie zawitałem do Pietraszyna, głównie dlatego, aby zdobyć bilet.






Sędziowie wysiedli z samochodu, niemal gotowi do prowadzenia zawodów.


Od mojej poprzedniej wizyty, obiekt wzbogacił się o tablicę świetlną i większą wiatę.






Nieco przypadkowo, ale akurat pojechałem ponownie do Pietraszyna w czasie derbów gminy. Ponadto był to pierwszy w sezonie mecz w A-klasie Pietraszyna, po ich awansie do tej klasy rozgrywkowej. Gospodarze wystąpili na niebiesko.










Wywiad do telewizji :P.














Widownia licznie pojawiła się w to gorące sobotnie popołudnie.









Do Pietraszyna pojechałem także dlatego, aby sprawdzić jak to jest oglądać mecz rozgrywany w Polsce z terytorium Czech.

 








Ładny kombajn i nie był to jedyny tego dnia. Tylko na odcinku ostatnich 10 km od celu, napotkałem około 7 kombajnów w polach.

Mechanizacja :).





W czasie meczu można było kupić kiełbę i piwo.







Był to bardzo udany pierwszy mecz w A-klasie dla gospodarzy, ale mecz lepiej rozpoczęli goście. Jeden z zawodników otrzymał piłkę po koźle w okolicy 16 metra, po czym z całej siły strzelił prostym podbiciem w samo okienko. Były to tzw. stadiony świata. Kolejne trafienia należały jednak do gospodarzy, którzy wygrali 3-1. Nie wiem, czy bramka na 3-1 nie była nawet ładniejsza niż opisana powyżej. Z rzutu wolnego zawodnik z odległości 30 metrów strzelił na wprost bramkarza, tj. za jego kołnierz i wpadło.

KS Pietraszyn ładnie mi zaimponował na facebooku, tekstem do mojej osoby.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz