niedziela, 20 listopada 2022

Rozwój Bełsznica - LKS Pawłów 20.11.2022

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: A-klasa Racibórz.

Mecz 2022: 133

 

 

 

 

 

 

 

Rozwój Bełsznica - LKS Pawłów 20.11.2022 (1-2) 7-Poziom

Att: 60 H: 13:00 Cena: 5 zł MOV

 

Kolejny w ostatnim czasie zdobyty bilet z niższych lig, gdzie w czasie mojej poprzedniej wizyty wejściówek nie było. Taki też będzie jeden z moich głównych celów na 2023 rok, jeżeli chodzi o mecze tj. uzupełnianie braków biletowych, tam gdzie już byłem. W tym przypadku musiałem "gonić" biletera. Widząc naszą grupę, na końcu boiska, olał sprawę i nie chciał zarobić kilku złotych więcej.

Na szczęście ktoś zawsze jeszcze gra z niższych lig, pod koniec listopada. Czasem nawet i w grudniu się zdarza. Mecz rozegrano w dzień rozpoczęcia mundialu (Katar-Ekwador).

Jak mało który polski klub, Bełsznica ma fajną bramę, przy wjeździe na stadion.

A plakat meczowy, widział ktoś z Państwa za szybą samochodu? :P

Na pierwszym planie, drużyna z Pawłowa.



Po przyjeździe na miejsce doznałem szoku. Murawa w Bełsznicy była wręcz idealna w dodatku ładnie skoszona w pasy, a mamy końcówkę listopada.






Słońce momentami świeciło, ale na meczu było zimno.












Drużyna gospodarzy jeszcze około 10 lat temu, była jedną z najgorszych drużyn na Śląsku. Przez cały sezon nie potrafiła wygrać chociaż jednego meczu w C-klasie. Dzisiaj póki co to A-klasa.

Do stojącego w tle autobusu, co chwilę wchodzili kibice. Kiedy za każdym razem wychodzili, humor im jakby bardziej dopisywał.




W tym rejonie boiska, nagrałem ciekawą sytuację - Link.



Znajomi mojej koleżanki :P.














Widoczki nieopodal stadionu.

Goście wygrali 2-1, co nie było niespodzianką, ponieważ Bełsznicy poważnie grozi spadek w tym sezonie.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz