piątek, 18 listopada 2022

MFK Karvina - Slavia Praga 18.11.2022

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Puchar Czech - 1/8 finału.

Mecz 2022: 131

 

 

 

 

 

 

 

MFK Karvina - Slavia Praga 18.11.2022 (0-2) Puchar Czech

Att: 2890 H: 17:00 Cena: 150 Kc MOV


W czasie meczu zapowiadano opady, więc wolałem kupić bilet wcześniej, na wyżej położone miejsca pod dachem.

To moja trzecia wizyta na meczu obu drużyn w Karvinie i za razem druga pucharowa potyczka.

Karvina na biało.

Gospodarze zajmują 5 miejsce w 2 lidze, a Slavia to wicelider czeskiej Ekstraklasy. Faworyt był więc jeden.


















Oprawa gospodarzy. Kibice gości nic nie zaprezentowali. Mieli za to 10 krotnie głośniejszy doping no i byli liczniejsi.






Chyba David Jurasek :P.

Ondrej Kolar.

Ukrainiec Taras Kacharaba.



Na boisku był nawet obywatel USA tj. Oscar Dorley .


Podobnie jak na poprzednim meczu w Karvinie, dzisiaj także uchwyciłem na zdjęciu Nigeryjczyka Durosinmiego z innym Nigeryjczykiem. Z numerem 9 znany Peter Olayinka.


Kibice Slavii. W czasie meczu pozdrawiali BKS Stal i Zagłębie Sosnowiec.





Była niska temperatura, ale odczuwalna na szczęście znacznie wyższa.

Z numerem 12 Brazylijczyk na placu gry: Eduardo Santos.





Kibiców było znacznie więcej, niż na ostatnich meczach Karviny, ale do kompletu dużo zabrakło.

Pod kocykiem, w domowym zaciszu :P.

Na tym stadionie zaliczyłem w tym roku 10 meczów. Sporo wizyt było w lecie, a to za sprawą kobiecego Euro. Ogólnie byłem tutaj już 40 razy.



Niespodzianki nie było. Slavia miała zbyt wiele argumentów, aby nie móc awansować do 1/4 finału.


Po meczu uaktywnili się fani Banika Ostrava. Nastąpiła więc wymiana uprzejmości między nimi, a kibicami gości.

Z nikim się nie umawiałem na ten mecz, ale i tak spotkałem czterech znajomych i to każdego z osobna :P. Był to mój 43 wyjazd do Czech na mecze piłkarskie w tym roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz