niedziela, 13 listopada 2022

Meksyk Rybnik - RowRyb Żory-Rybnik 13.11.2022

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Amatorska Liga ROW.

Mecz 2022: 129

 

 

 

 

 

 

 

Meksyk Rybnik - RowRyb Żory-Rybnik 13.11.2022 (3-4) Amatorska Liga ROW

Att: 8 H: 10:00 Cena: 0 zł MOV

Stadion LKS Lyski 

 

W drodze na mecz byłem ciekaw, czy taka mgła będzie także na boisku.

No i już w Lyskach. Mgła nie była już duża.

Wlepki przy wejściu na obiekt w Lyskach. To moja druga wizyta na tym stadionie.

Nie chciałem już czekać do mundialu i Meksyk (oczywiście zielone koszulki) przeciwko Polakom, widziałem już dzisiaj 🙂.

Co robią normalni ludzie w niedzielny i zimny poranek? Nie wiem co robią, ale ja pojechałem na mecz kompletnych amatorów, który oglądało 8 widzów :P.















Jeden z kibiców stwierdził, iż Meksyk od 1994 roku, zawsze wychodził z grupy. Długą historię ma ta liga amatorska :P.





Sędzia meczu, znany jest ze swojego ciętego języka. Dzisiaj, kiedy zawodnicy mieli do niego jakieś pretensje, padło z jego strony: "Przestańcie już płakać".


Rzadko spotykane ujęcia meczowe w moim wykonaniu tj. okraszone lekką mgłą.













Meksyk to dzielnica miasta Rybnik. Skąd dokładnie wzięła się ta nazwa, można przeczytać w Wikipedii - Link. Drużyna nawiązuje nie tylko do nazwy państwa, ale także do klubu Olympique Marsylia, ponieważ logo jest bliźniaczo podobne.

Kiedy wyszło słońce, mecz bardzo przyjemnie się oglądało.


Do zabawnej sytuacji na boisku doszło w sytuacji, kiedy jeden z zawodników gości, sprokurował rzut karny. Zawodnicy RowRyb mieli pretensje do niego, iż za każdym razem co przyjedzie to "robi karny".

Mecz miał bardzo interesujący przebieg. Wynik zmieniał się następująco: 1-0 (karny, gol na filmie), 1-1 (strzał przy słupku), 1-2 (karny, gol na filmie), 1-3 (piękna bramka, po strzale lobem - link), 1-4 (w sytuacji sam na sam, zawodnik pokonuje bramkarza lobem), 2-4, 3-4 (bramkarz nie  łapie piłki i przeciwnik dobija głową na pustą bramkę). Gospodarzom zabrakło argumentów, aby wyrównać i przegrali mecz 3-4. Tej jesieni byłem po raz pierwszy na niniejszych rozgrywkach amatorskich (dwa mecze) i z pewnością są to interesujące mecze.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz