sobota, 12 listopada 2022

Gwiazda Chudów - Jedność 32 Przyszowice 12.11.2022

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Liga okręgowa śląska I (Bytom-Zabrze).

Mecz 2022: 128

 

 

 

 

 

 

 

Gwiazda Chudów - Jedność 32 Przyszowice 12.11.2022 (0-5) 6-Poziom

Att: 100 H: 13:30 Cena: 10 zł MOV 


Z poprzedniej wizyty w Chudowie, mam jeden z mniejszych biletów w mojej kolekcji. Ten z kolei jest jednym z dłuższych.

Przed meczem w Chudowie i Paniówkach, odwiedziłem ponowie zamek w Chudowie. Wcześniej jednak nie zauważyłem słynnej Tekli, czyli topoli kanadyjskiej. Można było nawet wejść do środka i usiąść na ławeczce.

Po kolei od lewej: Tekla, Zamek i Dworek.


To moja druga wizyta na tym stadionie. To nowy obiekt, który powstał tuż obok starego. Stary na szczęście, także mam zaliczony.


Gwiazda na zielono.






Piesek ze zdjęcia, miał dużą chęć na mój słonecznik.








Na mecz przyjechało wielu fanów z Przyszowic. Sędzia liniowy dał im się bardzo we znaki. Szczerze mówiąc, już dawno nie widziałem takiej loży szyderców. Padały teksty typu, że "wody z Odry się napił", albo "ty się nie nadajesz nawet barany paść". Na deser jeden z fanów odśpiewał pieśń, dobrze znaną z pogrzebów. Coś tam nawet słychać na moim filmie z meczu. Wszystko to było spowodowane dziwnymi decyzjami na pozycji spalonej.














Gospodarze zdecydowanie lepsi w tym meczu wygrali 5-0. Gościom nie sprzyjało szczęście i może w kilku przypadkach sędzia podjął kontrowersyjną decyzję przeciwko im.

1 komentarz: