niedziela, 5 czerwca 2022

Sokol Nydek - TJ Vendryně 05.06.2022

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Moravskoslezský kraj CANIS I.B třída mužů sk. C. Sezon: 2021/2022.

Mecz 2022: 42

Ground nr 510

 

 

 

 

 

 

Sokol Nydek - TJ Vendryně 05.06.2022 (0-11) 7-Poziom

Att: 290 H:17:00 Cena: 30 Kc MOV 


Zbiórka przeprowadzona była w czasie trwania meczu.

Po porannym meczu w Karvinie wróciłem do domu. Po południu udałem się na drugi zagraniczny wypad meczowy tego dnia i na trzeci tego weekendu.

Nydek jest bardzo blisko położony góry Czantoria w Ustroniu.




Stanowisko kamerzysty na pierwszym planie a nieco dalej sklep spożywczy (czerwony budynek).

Wyjście ze sklepu.


Oryginalne ławeczki.


Gospodarze na czerwono.


Frekwencja na ławce gospodarzy wyglądała imponująco.


Rzadko spotykany widok na meczach w Czecha, gdzie piwo było spożywane także z puszek. Wszystko za sprawą wspomnianego sklepu.





Był to mecz derbowy, więc publiczność licznie się zjawiła, pomimo tego, że drużyny w tabeli dzieliła przepaść na korzyść gości.








Mladá dívka na lavičce kameramana.











Sklep do tego dwa punkty kateringowe. Było w czym wybierać, aby się posilić. Ja co prawda chciałem kupić hot-doga, ale zabrakło.



















Byłem świadkiem jednej z wyższych wygranych gości. Po raz pierwszy mi się zdarzyło, że zabrakło liczb na tablicy świetlnej. W 86 minucie było 0-10 a nie 0-0 jak na zdjęciu. Sytuacja rozbawiła nawet operatora telebimu.

Na tablicy 0-1, ale mecz zakończył się wynikiem 0-11. Gospodarze nie potrafili wykorzystać rzutu karnego i kilka innych dogodnych sytuacji. Bramka honorowa się należała. Swoją drogą brawa dla nich, że pod koniec sezonu, dokończyli ten mecz, nie symulując kilku kontuzji.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz