środa, 15 czerwca 2022

Slavia Orlová - Beskyd Celadna 15.06.2022

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Moravskoslezský kraj A1A - Krajský přebor mužu. Sezon: 2021/2022.

Mecz 2022: 46

 

 

 

 

 

 

Slavia Orlová - Beskyd Celadna 15.06.2022 (8-1) 5-Poziom

Att: 100 H: 17:30 Cena: 30 Kc MOV

 

Zaledwie dzień przed tym meczem, byłem na wycieczce rowerowej w Orlovej. Dopiero po powrocie do domu, pojawił się pomysł z meczem w tym właśnie mieście.

Na zdjęciu stadion klubu Banik Fucik Orlova. Jeszcze kilka lat temu rozgrywane były tutaj mecze ligowe. Dzisiaj stadion jest bardzo zaniedbany.

W kolejowej knajpie Depo Orlova, piwo dostarcza gościom wagonik jadący po szynach. Niestety lokal nie jest blisko stadionu Slavii.

Stadion Slavii.


Oby to tylko nie stało się nowym zwyczajem, bo zamiast biletu, otrzymałem program w cenie 30 Kc. To program uprawniał do wejścia na stadion o którego i tak musiałem się upomnieć.



Gospodarze (biało-czerwone stroje), okupowali podium przed tym meczem. Goście z dwoma zwycięstwami na koncie, zajmowali ostatnie miejsce.




Nieco puszysty zawodnik gości, wbrew pozorom dobrze sobie radził na boisku (środek pola). Nawet zwrotność miał imponującą.

















Obiekt ten bardzo mi przypomina, leżący niedaleko stadion Slovana Havirov, gdzie także byłem niedawno.





Sędzia zakończył mecz, kiedy tablica świetlna wskazywała jeszcze liczbę 89 minut. Gospodarze od początku meczu ostro wzięli się do pracy, czego skutkiem był wynik do przerwy 7-0. Wtedy pomyślałem, że może zabraknąć cyferek na tablicy. Taka sytuacja przytrafiła mi się niedawno po raz pierwszy w Nydku. W drugiej części gry, Slavia spuściła jednak mocno z tonu. Najpierw było 8-0 a następnie 1-1. Druga połowa zakończyła się więc remisem. Slavia zmarnowała wiele dogodnych sytuacji w tym meczu. Zamieszczam filmik - Link. Ta sytuacja i tak nie była najbardziej klarowną.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz