niedziela, 20 marca 2022

Unia Turza Śląska - MRKS Czechowice-Dziedzice 20.03.2022

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: IV liga śląska II. Sezon: 2021/2022.

Mecz 2022: 11

 

 

 

 

 

 

 

Unia Turza Śląska - MRKS Czechowice-Dziedzice 20.03.2022 (2-1) 5-Poziom

Att: 230 H: 15:00 Cena 10 zł MOV

 


Po meczu w Wodzisławiu udałem się do Turzy Śląskiej na kolejne zawody. Do pokonania były 3 km w w 5 minut. Zabrakło około 100 sekund :P. Zarówno stadion w Wodzisławiu jak i w Turzy jest położony przy ulicy Bogumińskiej.

Zawodnik Unii z numerem 77 to syn słynnego Jana Wosia.










MRKS wystąpił w pięknych retro koszulkach. Kolory nawiązywały do AC Milan.










W przeciągu kilku lat to już kolejny mecz niższej ligi w mojej obecności, który sędziuje Sebastian Jarzębak z Ekstraklasy. Akurat dwa dni wcześniej sędziował I ligę w Legnicy. W mojej głowie jednak ciągle pozostanie fakt, jak kiedyś zakończył mecz w Kielcach w 80 minucie.

Przez dłuższy czas na boisku były dwie piłki. Sędziemu nadprogramowa futbolówka nie przeszkadzała nawet, kiedy...

...akcja przechodziła obok niej!

Niejaki Miguel Lorenzo peral!


Pierwsza połowa zakończyła się bez goli, ale z przebiegu gry czułem, że bramki padną. Nie pomyliłem się i to padały w pewnym momencie co akcję! Gole padły bowiem w minutach 60, 62 i 64 a wynik zmieniał się następująco: 1-0, 1-1, 2-1. Gol na 2-1 z karnego na moim filmie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz