poniedziałek, 28 marca 2022

Czechy U-20 - Polska U-20 28.03.2022 Frydek-Mistek

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Turniej towarzyski Elite League.

Mecz 2022: 15

 

 

 

 

 

 


Czechy U-20 - Polska U-20 28.03.2022 (2-0) Elite League

Att: 650 H: 16:00 Cena: 0 Kc MOV 

Stadion Stovky (Frydek-Mistek)

 

W ciągu 4 dni, po raz drugi widziałem w akcji drużynę Polski do lat 20. Po piątkowej wizycie w Bielsku-Białej, tym razem udałem się do czeskiej miejscowości Frydek-Mistek. Była to moja pierwsza wizyta na jakiejkolwiek kadrze Polski, poza granicami kraju. W przeciwieństwie do meczu w Bielsku, Czesi nie biletowali tego spotkania! Na pamiątkę zostało mi chociaż zdjęcie plakatu meczowego z klubowej gabloty.

Elewacja knajpy fajnie pomalowana.



To jeden z moich ulubionych czeskich stadionów. Ostatni i jedyny raz byłem tutaj jednak aż 10 lat temu. Warto było czekać na powtórkę aż do dzisiaj, a to za sprawą kadry Polski.







To była najdłuższa kiełbasa, którą kupiłem na meczach. Cena 70 Kc, czyli przy obecnym kursie, prawie 14 zł!




Polska na biało-czerwono.



















Rezerwowi Polski.


Na trybunach nie brakowało kibiców z Polski. Na palcach jednej ręki można było jednak policzyć tych, którzy mieli szalik Biało-Czerwonych.













Spiker poinformował, iż na meczu jest 650 osób. Było to 10 razy mniej, niż na biletowanym meczu w Bielsku-Białej.











Pogoda do oglądania meczu tego dnia była idealna. Bez upału, bez zimna, bez wiatru i słoneczko.







Ogólnie Polska zagrała o wiele słabiej niż z Anglią, a Czesi nie byli o wiele lepsi. Do pierwszej bramki lepsza była Polska. Czesi zdobyli bramkę po pięknym strzale w okienko bramki. W drugiej części gry, po dośrodkowaniu Czechów z rzutu rożnego, na krótki słupek i strzale z najbliższej odległości, padła bramka na 2-0. Takim wynikiem zakończył się mecz. Była to pierwsza porażka Polski w tym roku, biorąc pod uwagę wszystkie kategorie.

Źródło: 90minut.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz