piątek, 18 marca 2022

FC Hlucin - CSK Uhersky Brod 18.03.2022

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: MSFL A1A. Sezon: 2021/2022.

Mecz 2022: 9

 

 

 

 

 

 

FC Hlucin - CSK Uhersky Brod 18.03.2022 (3-0) 3-Poziom

Att: 294 H: 18:00 Cena: 60 Kc MOV

 

Po raz ostatni na meczu w Hlucinie byłem nieco ponad dwa lata temu (07.03.2022). Był to mój ostatni mecz, przed zamknięciem wszystkiego z powodu C19. Po tym meczu chciałbym wszystko oficjalnie otworzyć :P. Od tego czasu klub z Hlucina wprowadził nowe logo. Stadion wzbogacił się z kolei o jupitery, co było głównym powodem mojej ponownej, już trzeciej wizyty.

Takie piątkowe początki weekendu to ja szanuję :).





Obiekt w Hlucinie posiada jupitery, jakich wcześniej nigdzie nie widziałem, patrząc na oprawy oświetleniowe. Wyglądają niepozornie, ale światło w czasie meczu było na prawdę bardzo dobrej jakości, jeżeli chodzi o luxy.


Zbliżający się początek meczu, fajnie komponował się z zachodzącym słońcem.



Jeden z masztów, poważnie ogranicza widoczność widzom.

#Fajneniebo.

Goście na czarno.













Wlepka Jada na szpil dalej nienaruszona.




Po raz pierwszy na meczu zaciągnąłem się tzw. Cigarem. Trzeba przyznać, że w Hlucinie jest świetna.



Po każdej bramce dla gospodarzy z głośników płynęła muzyka Gigi D'Agostino - L'Amour Toujours, a stadion "szalał".



Nieopodal miejsca, gdzie stałem uformowała się grupa miejscowych, prowadzących doping. Wyróżniał ich bogaty repertuar wesołych przyśpiewek. Wszystko okraszone było bębnem, przez co na trybunie trudno było usłyszeć nawet siebie samego. Trzeba przyznać, że młody, około 12-letni bębniarz znał się na swojej robocie. Namiastkę tego wszystkiego, można zobaczyć i usłyszeć na moim filmie na YouTube.








Sędzia główny Dudek Matěj urodzony w 1998 roku, a sędziuje już 3 poziom rozgrywkowy w Czechach.




Niespodzianki nie było i gospodarze pewnie wygrali 3-0. Gościom nie sprzyjało też szczęście, ponieważ po jednym ich strzale z około 12 metrów, piłka trafiła w słupek, a następnie przeleciała niemal wzdłuż linii bramkowej.


Hlucin ostatnio z reguły gra w piątki, więc można powiedzieć, że idealnie.

Na mecz podróżowałem lokalnymi drogami przez min. Chałupki, Silherovice. W drodze powrotnej skorzystałem z Autostrady A1 w kierunku Mszany. W rejon Hlucina mogę pojechać 4, 5 różnymi trasami. Niestety żadna nie jest idealna.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz