sobota, 2 października 2021

Zapora Porąbka - GLKS II Wilkowice 02.10.2021

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: B-klasa Bielsko-Biała. Sezon: 2021/2022.

Mecz 2021: 60

Ground nr 484

 

 

 

 

Zapora Porąbka - GLKS II Wilkowice 02.10.2021 (1-4) 8-Poziom

Att: 100 H: 15:00 Cena: 0 zł MOV 

 

 

Mecz chociaż nie był biletowany, zapowiadał się bardzo ciekawie. Spotkać się miały dwie drużyny ligi, które do tej pory nie straciły nawet punktu. Źródło: 90minut.pl

Podobnie jak w Lędzinach, stadion położony jest przy ulicy Stadionowej.

Ostatnio widziałem taki znak, ale z żabą. Dzisiaj był mors.

Główne wejście.

Obok stadionu płynie strumyki stoi knajpa, gdzie można było...

...relaksować się przed meczem.


Całkiem spora trybuna główna.

Obiektowi dużego uroku dodają okoliczne góry.

Chyba nietypowy budynek klubowy, gdyż jest bardziej pionowy, niż poziomy.


Zapora na biało-czerwono.














Fotka dla której przyjechałem na ten mecz. Wykonałem ją z balkonu budynku klubowego.











Był 2-go października a temperatura iście letnia.



Taką sytuację na żywo widziałem po raz drugi, ale pierwszy raz na meczu seniorów. Otóż bramkarz gospodarzy, pod koniec pierwszej połowy, został pokonany strzałem, bezpośrednio z rzutu rożnego!
















Olśnienie dla gospodarzy pod koniec meczu, które pozwoliło im zdobyć bramkę.




Według reakcji kibiców gospodarzy, sędzia był bardzo kontrowersyjny.





Mecz jak wskazuje wynik był jednostronnym widowiskiem, które zakończyło się wynikiem 1-4. Gospodarze oczywiście mogli podejrzewać, że GLKS przyjechał na mecz z zawodnikami z pierwszej drużyny. Jak było faktycznie, nie wiem.

Po meczu nie wracałem do domu, lecz pokonałem krótki bo kilkukilometrowy dystans do Międzybrodzia Bialskiego, gdzie miałem nocleg. W niedzielę miał być drugi mecz, także w Podokręgu Bielsko-Biała.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz