poniedziałek, 4 października 2021

GKS 1962 Jastrzębie (Jastrzębie Zdrój) - Arka Gdynia 04.10.2021

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: I-liga. Sezon: 2021/2022.

Mecz 2021: 62

 

 

 

 

 

 

GKS 1962 Jastrzębie (Jastrzębie Zdrój) - Arka Gdynia 04.10.2021 (1-5) 2-Poziom

Att: 1273 H: 18:00 Cena: 23 zł MOV 



Bilet na mecz wolałem kupić w przedsprzedaży z uwagi na fakt, iż pod stadionem jest  w obecnym sezonie otwierana tylko jedna kasa i to podobno tylko reklamacyjna (!?).

To mój drugi najczęściej odwiedzany stadion, na którym ostatni raz byłem dawno temu, bo 16 miesięcy temu. Mecz zaplanowano na poniedziałek,więc czemu by nie skorzystać? W dodatku swą wizytą zaszczycił w moim mniemaniu najlepszy polski groundhopper R. z Dortmundu. Na swoim koncie ma chociażby ponad 700 zaliczonych stadionów w czasie meczu i dlatego jest numerem jeden.


R z Dortmundu, dzięki za piwerko.


To moja 72 wizyta na tym stadionie, ale pierwsza, po zamontowaniu podgrzewanej murawy i systemów nawadniających. Podobno stadion w Jastrzębiu miał w latach 80-tych drugą w kraju podgrzewaną murawę, ale nigdy ją nie uruchomiono.

Podobnie jak podczas mojego ostatniego meczu na tym stadionie, także i tym razem zepsuł się telebim.

Arka oczywiście na żółto i na niebiesko.



Frekwencja nie była wysoka.

Około 60-osobowa grupa kibiców gości.











Już kiedyś byłem na meczu obu drużyn w Jastrzębiu. Nie mam jednak własnych zdjęć z tego spotkania.

Jeszcze w sezonie 2019/2020 Arka grała w Ekstraklasie.










Goście urządzili sobie dzisiaj w Jastrzębiu trening strzelecki, aplikując 5 goli gospodarzom. Jedyna bramka dla Jastrzębia padła zbyt późno i nic nie wniosła, aby można było myśleć o korzystnym wyniku. Porażka GKS-u 1-5 była najwyższą, odkąd chodzę na ich mecze. GKS zajmuje ostatnie miejsce tabeli, natomiast Arka okupuje strefę pozwalającą realnie myśleć o awansie do Ekstraklasy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz