niedziela, 3 października 2021

Przełom Kaniów - Pionier Pisarzowice 03.10.2021

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: A-klasa Bielsko-Biała. Sezon: 2021/2022.

Mecz 2021: 61

Ground nr 485

 

 

 

 

 

Przełom Kaniów - Pionier Pisarzowice 03.10.2021 (3-1) 7-Poziom

Att: 110 H: 15:00 Cena: 5 zł MOV 



W tym miejscu miał być bilet z meczu Żar Międzybrodzie Bialskie - LKS II Czaniec. Dzień wcześniej w wypadku samochodowym zginął trener gospodarzy Jacek Felsch i zawody słusznie odwołano. Szybko znalazłem meczową opcję awaryjną w miejscowości Kaniów, gdzie w niedalekiej przyszłości i tak miałem pojechać. Jak widać wizytówka jaką sobie wziąłem z klubowej knajpy była lepszej jakości, niż sam bilet.

Zanim jednak udałem się do Kaniowa, trochę pozwiedzałem miejscowość, gdzie nocowałem tj. Międzybrodzie Bialskie, położona u zbocza Góry Żar. Na tą górę można wyjechać identyczną kolejką jak na Gubałówkę.

Stadion Żaru, gdzie miał być mecz, także jest pięknie położony jak wczorajszy w Porąbce. Niestety musi poczekać na moją wizytę, co najmniej do roku 2022.

No i już w Kaniowie.

Przystadionowe malowidła.


Klubowa knajpa na wzór Czeskich - brawo!


Widoczek z knajpy na boisko.


Trybuna główna.






Montaż membranowego poszycia dachowego :).

Gospodarze w zielonych koszulkach.





Była knajpa jest i tablica świetlna, czyli skojarzeń z Czechami ciąg dalszy.






Nieczynna kasa biletowa przy wejściu.










Przelatujący Emirates Rej. A6-EBO...

...z Amsterdamu do Dubaju.



Gospodarze szybko objęli prowadzenie, ale do przerwy wynik brzmiał 1-1. Pod koniec meczu Przełom mocno podkręcił tempo, czego efektem były dwie bramki (druga na filmie). Wynik końcowy to 3-1.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz