niedziela, 23 sierpnia 2020

Start Pietrowice Wielkie - Odra Nieboczowy 23.08.2020

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: A-klasa Racibórz. Sezon: 2020/2021.
Mecz 2020: 18

Ground nr 445

 

 

 

 

 

 Start Pietrowice Wielkie - Odra Nieboczowy 23.08.2020 (0-1) 7-Poziom

Att: 120 H: 17:00 Cena: 5 zł FOT MOV

Stadion Start Pietrowice Wielkie 


Bilet ładny.

Po meczu w Suchej Psinie wróciłem do woj. śląskiego. W drodze do domu chciałem znaleźć jeszcze jeden mecz, gdzie nie mam jeszcze zaliczonego stadionu. Udało się. Dotarłem do miejscowości...

...Pietrowice Wielkie (podokręg Racibórz).

Na miejscu niespodzianka. Gdybym wiedział, że obiekt ma ładną bramę i ...

...trybunę, prawdopodobnie byłbym tutaj już wcześniej.

Oryginalne ławki rezerwowych z dachówką :P.

Retro tablica świetlna, która nie działała.

Trybuna pięknie ozdobiona zielenią.


Katering na tym meczu był chyba tylko po to, aby był. Moim zdaniem przeznaczony głównie dla piłkarzy po meczu. Cena skutecznie odstraszała do zakupu. W każdym razie nikogo nie widziałem z kiełbą w ręku.

Gospodarze na niebiesko.


W gminie Pietrowice Wielkie znajduje się jeden z największych zakładów w Europie, produkujących okna. W oddali można było nawet dostrzec olbrzymie hale produkcyjne.


Sędzia kontrowersyjny. Nasłuchał się wiele w czasie tego meczu. Kartki wręczał głównie za dyskusje na temat braku otrzymania kartki za dany faul przeciwnika :P. Popisał się dopiero w doliczonym czasie gry o czym w podsumowaniu. Ponadto dowiedziałem się w czasie meczu, że jego syn także sędziuje/sędziował. Co ciekawe, przypomniałem sobie, że nawet go poznałem kiedyś :D.






















Przez cały mecz gospodarze dążyli do zdobycia bramki, ale często marnowali akcje w sytuacjach najbliżej bramki. Nie strzelili bramki nawet z rzutu karnego. Popis dał sędzia w doliczonym czasie gry, dyktując karnego dla gości (film). Padł jedyny gol meczu, po którym sędzia już nie wznowił gry.


Na koniec piękna trawa na boisku do siatkówki plażowej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz