sobota, 8 sierpnia 2020

AKS Mikołów - Unia Kosztowy (Mysłowice) 08.08.2020

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: IV liga śląska I. Sezon: 2020/2021.
Mecz 2020: 13

Ground nr 442

 

 

 

 

 

 

 

AKS Mikołów - Unia Kosztowy (Mysłowice) 08.08.2020 (0-4) 5-Poziom

Att: 150 H: 11:00 Cena: 7 zł FOT MOV

Stadion Miejski (Mikołów) (nowy)

 

Bilet rewelacja.

Na AKS-ie w Mikołowie byłem w 2014 roku. Wtedy mecz odbył się na starym stadionie, który leży tuż obok nowego z bieżnią. Początkowo myślałem, że nowy obiekt pełnił będzie funkcję treningowego. Kiedy jednak zauważyłem, że niemal wszystkie zawody grają na nowym, postanowiłem zaliczyć i ten stadion.

Przy wejściu była obowiązkowa dezynfekcja dłoni. Początkowo myślałem, że to przeciw komarom :P.



Miejsce dla spikera było ładnie wykoszone.


Gospodarze na zielono.




















Jeden z zawodników na konsultacji medycznej.

Na meczu było małe racowisko, chyba pozując jednocześnie do zdjęcia.


Goście zasłużenie wygrali ten mecz. Odnieśli wysokie zwycięstwo 4-0. Trzecia bramka jest na moim filmie. Najciekawszy był jednak gol na 0-2. Jeden z zawodników AKS-u podał do własnego bramkarza. Ten jednak nie zdołał przyjąć prostej piłki, która następnie wpadła do bramki.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz