sobota, 29 sierpnia 2020

Błyskawica Kończyce Wielkie - Beskid Brenna 29.08.2020

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: A-klasa Skoczów II. Sezon: 2020/2021.
Mecz 2020: 19


 

 

 

 

 

Błyskawica Kończyce Wielkie - Beskid Brenna 29.08.2020 (2-0) 7-Poziom

Att: 140 H: 17:00 Cena: 5 zł FOT MOV

Stadion Błyskawica Kończyce Wielkie

 

To już mój trzeci wzór w kolekcji biletów z Kończyc Wielkich.

Centrum miejscowości.

Przy wejściu trzeba było wpisać się na listę, podobno razie kontroli, aby udokumentować limit widzów na meczu.

Tego weekendu miał być meczowy wyjazd w góry, który odwołałem ze względu kiepskie prognozy pogody. Na dzisiaj wybrałem więc mecz "u siebie" bo chciałem zobaczyć w akcji dwóch braci, którzy ostatecznie i tak... nie zagrali. Pogoda z kolei znacznie się poprawiła. :P

Dziwnie rozpoczynają się ostatnie mecze w Kończycach Wielkich na których byłem. Poprzednie rozpoczęło się 9 minut przed czasem, natomiast dzisiejsze 4 minuty przed zaplanowaną godziną.












1-0 cz. 1.

1-0 cz. 2.







Ojciec zawodnika z nr 6, był kiedyś gwiazdą skoczowskiej piłki.


Gospodarze w tym meczu podejmowali lidera z Brennej. Pierwsza połowa była nudna i bez goli. Jedyna ciekawa sytuacja to taka w której gospodarze oddali strzał z tzw. krzyżaka na bramkę gości (film). W drugiej połowie gra się ożywiła a minimalnie lepsi z gry gospodarze w końcu strzelili bramkę. W końcówce padł jeszcze gol na 2-0 z rzutu karnego, po naciąganym faulu (film).

Obok płyty głównej powstało mini boisko do różnej aktywności fizycznej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz