niedziela, 28 lipca 2019

Iskra Iskrzyczyn - LKS 99 Pruchna 28.07.2019

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Okręgowy Puchar Polski (Skoczów) Sezon 2019/2020.
Mecz 2019: 49










Iskra Iskrzyczyn - LKS 99 Pruchna 28.07.2019 (2-5) Okręgowy Puchar Polski
Att: 50 H: 17:00 Cena: 0 zł FOT MOV
Stadion Iskra Iskrzyczyn


Od jakiegoś czasu poluję na bilety klubów, położonych blisko mojego domu, gdzie byłem już na meczu, ale wcześniej nie zdobyłem wejściówki. Do takich należała właśnie Iskra Iskrzyczyn. Co prawda mecz nie był biletowany, ale o bilet zapytałem barmankę w klubowej knajpie. #Biletnadziś otrzymałem za darmo za co bardzo dziękuję.

Budynek klubowy z knajpą w środku.

Trybuna do lat nie zmienia swojego kształtu. Połamane ławki i napis "LKS Iskra Iskrzycznyn" mają jednak swój urok.

Na wyjście piłkarzy leciała z głośników piosenka Golców - Oni są z nami.

Gospodarze na czerwono.















Boiskom tego lata, słońce nie sprzyja zwłaszcza, że wiele klubów nie podlewa boisk regularnie. W Iskrzyczynie zadbali chociaż o...

...przedpole bramek, gdzie trawa była bardzo zielona i soczysta.


Droga piłkarzy do szatni.










Rozpadało się na szczęście dopiero po końcowym gwizdku sędziego.

Po tym meczu wiadome było jedno. Iskra Iskrzyczyn nie zagra za dwa lata w Lidze Europy. Beniaminek A-klasy skoczowskiej przegrał bowiem z przyjezdnymi z Ligi Okręgowej z Pruchnej 2-5. Pruchna wygrała zasłużenie, co było widać w ich grze. Dopiero przy wyniku 0-5, gospodarze zdobyli dwie bramki w końcówce meczu. Piąta bramka dla Pruchnej jest na moim filmie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz