sobota, 20 lipca 2019

Polonia Nysa - Raków II Częstochowa 20.07.2019

Fotorelacja wraz z opisem z meczu Sparingowego.
Mecz 2019: 45













Polonia Nysa - Raków II Częstochowa 20.07.2019 (3-1) Sparing
Att: 15 H: 10:30 Cena: 0 zł FOT MOV
Stadion Gosław Sport Center nr 1 (Wodzisław-Śląski)


Po 3 dniach znowu pojawiłem się w Wodzisławiu Śląskim na meczu sparingowym.

Tym razem miałem dwie opcje do wyboru. Niemal w ostatniej chwili zdecydowałem się na mecz Odry Centrum z ROWem Rybnik na popularnej Gliniance. Po pojawieniu się na miejscu, zastałem jednak pusty obiekt. Brałem taką ewentualność pod uwagę, a to za sprawą...

...skandalu, którego byłem świadkiem dokładnie 7 dni temu. Doszło do odwołania meczu Odry Centrum z Unią Turza Śląska w wyniku zajętego boiska, przez kibiców najpopularniejszego klubu z Wodzisławia Śląskiego. Na miejscu pojawiła się nawet Policja. Co prawda po ich interwencji boisko zostało zwolnione, ale mecz i tak odwołano, ponieważ gospodarze obawiali się o swoje bezpieczeństwo. Powyższe wydarzenia poskutkowały tym, iż dzisiejszy sparing rozegrano w tajemnicy jeżeli chodzi o miejsce. Pierwotnie mecz miał odbyć się na Gliniance, a już po powrocie do domu było wiadomo, że zagrali w rybnickim Wielopolu. Do tej pory dwa podejścia na Gliniankę w moim wykonaniu zakończyły się fiaskiem i obiekt ciągle będzie czekał na "odhaczenie". Pojechałem więc parę kilometrów dalej do...

...Centrum Treningowego Gosław. Na szczęście piłkarze rozgrzewali się na placu pierwszym, gdzie jeszcze meczu nie oglądałem. Dla przypomnienia, trzy dni temu oglądałem mecz na drugim boisku.

Jeszcze tylko szybki strzał na bramkę i za chwilę początek meczu.

A z WC taki o to widoczek był, prawie na całe boisko.




Zamiast chorągiewki narożnej, stał sędzia asystent.


W ekipie z Nysy zagrało dwóch czarnoskórych zawodników. W środku Iworyjczyk Ble Dro Narcisse, oraz...

...na boisku po lewej, Nigeryjczyk Marcelo Nurudeen Oladoja. Jeden z nich po jednej z akcji pochwalił się nawet swoją polszczyzną, krzycząc w niebo głosy "ja pie...ę".






Obie drużyny w nowym sezonie będą reprezentować piąty poziom rozgrywkowy w swoich okręgach.







W przerwie meczu na linii 16-metra, ustawiono kamerę do nagrywania rozgrzewki jednego z bramkarzy.





Baner informujący chyba o współpracy Odry Wodzisław z Wolfsburgiem.


















Na zdjęciu moja miejscówka z pierwszej połowy meczu.

Pierwsza połowa meczu była kiepska w której nie padła żadna bramka. Po przerwie, kiedy pojawiło się rozluźnienie w szeregach obronnych, padły w końcu bramki. Najpierw były to dwa gole dla Nysy. Trzecia bramka była autorstwem Rakowa. Ostatni gol na 3-1 zdobyła Polonia, która zasłużenie wygrała ten mecz. Po tym spotkaniu wszystkie trzy boiska Gosław Sport Center mam zaliczone.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz