sobota, 20 lipca 2019

Błyskawica Kończyce Wielkie - TJ Bystrice 20.07.2019

Fotorelacja wraz z opisem z meczu Sparingowego.
Mecz 2019: 46














Błyskawica Kończyce Wielkie - TJ Bystrice 20.07.2019 (0-3) Sparing
Att: 70 H: 17:30 Cena: 0 zł FOT MOV
Stadion Błyskawica Kończyce Wielkie


Po powrocie z porannego meczu w Wodzisławiu, postanowiłem pojechać na jeszcze jedno spotkanie, ale tym razem rowerem. Magnesem był fakt, iż był to sparing, ale nie byle jaki, bo międzynarodowy sparing. Gospodarze podejmowali gości z czeskiej miejscowości Bystrice, gdzie nawet byłem już na meczu. Miejscowość ta leży obok Trzyńca.

Takie o to widoki zastałem na miejscu.

Od mojej poprzedniej wizyty, chyba powstał w tym miejscu budynek klubowy.

W ogóle to tego dnia, zaplanowano na boisku w Kończycach Wielkich balangę. Mecz sparingowy poprzedzał turniej oldbojów.

Spotkanie rozpoczęło się 9 minut przed zaplanowaną godziną. Zdążyłem na styk jeżeli chodzi o pierwszy gwizdek sędziego. Gospodarze wystąpili na biało-zielono.






Jeden z bramkarzy drużyny gości.







Kto lubi zdjęcia stadionów z kościołem, to polecam ten obiekt.




Z trybun oberwało się jednemu z przyjezdnych a dokładnie usłyszał... "co machasz ręką matole". Ciekawe, czy zrozumiał.








Na trybunach było około 70 widzów. Sporo ludzi w tym czasie biesiadowało już za trybuną pod dachem.







Nigdy wcześniej nie widziałem aż dwóch meczów sparingowych jednego dnia.


Pierwsza połowa była w miarę wyrównana, po której gospodarze mogli nawet prowadzić, ale tuż przed przerwą zmarnowali sytuację sam na sam z brakarzem. Po przerwie dominacja gości już nie podlegała absolutnej dyskusji. Zdobyli trzy bramki, a ponadto co chwilę częstowali bramkarza Błyskawicy, celnymi strzałami z co najmniej 20 metrów. Na koniec dodam, iż Błyskawica reprezentuje 7 poziom rozgrywkowy, natomiast Czesi awansowali do piątej ligi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz