sobota, 9 września 2023

SK Slavoj Petřvald - Banik Rychvald 09.09.2023

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Moravskoslezský kraj A1A Karvina - Okresní přebor mužů

Mecz 2023: 76

 

 

 

 

 

 

SK Slavoj Petrvald - Banik Rychvald 09.09.2023 (1-4) 8-Poziom

Att: 140 H: 16:00 Cena: 30 Kc MOV


Dalej SK Slavoj nie ma biletów spełniających oczekiwania. Widząc plik numerków i programów, od razu poprosiłem o to drugie. Zapytałem czy są bilety. Otrzymałem odpowiedź, iż program jest w formie biletu. Ciekawy jestem po co były te numerki, ponieważ "bileter"  z głowy wpisał numer na moim programie. W czasie mojej poprzedniej wizyty, mogłem wybrać numerek i przekazać do losowania, po wpisaniu go na programie. Wtedy numerek był formą biletu, jeżeli nie chciałem brać udziału w losowaniu. W czasie tej wizyty w ogóle o nich nie wspomniano. Oczywiście w czasie losowania niczego nie wygrałem.

Kasa biletowa.



Bileter oprócz sprzedaży programów, pytał także każdego, czy ma nalać jakiegoś alkoholu.

Program meczowy.

Teren prywatny, zakaz wstępu.

W tym miejscu chyba nikt nie jest pochowany. Pomnik tylko ku pamięci.


Także i 6 lat temu był ten bęben. Obecnie nie było jednak talerzy.




Płot niemal pionowy.

Tylko ósma liga a klub posiada oświetlenie całego boiska na sześciu masztach.



Gospodarze w ciemniejszych strojach.

Oryginalna ławka rezerwowych.















Pomimo wrześniowego dnia, ciężko było oglądać mecz w słońcu z powodu gorąca.











Piękna tablica świetlna.

Losowanie nagród w przerwie. Tym razem losujący nie pomagał sobie megafonem.

Trzecią nagrodą był szampan.
















Pierwsi fani udający się do metra, przed końcowym gwizdkiem sędziego.






Gospodarze przegrali ten mecz 1-4. Dobrego dnia nie miał bramkarz Slavoja. Bramka na 0-3 jest Tutaj. Był to mój 250-ty zagraniczny wyjazd na chociaż jeden mecz piłkarski.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz