niedziela, 20 sierpnia 2023

Kolejarz Chałupki - KS 1905 Krzanowice 20.08.2023

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: A-klasa Racibórz.

Mecz 2023: 65

 

 

 

 

 

 

 

Kolejarz Chałupki - KS 1905 Krzanowice 20.08.2023 (3-2) 7-Poziom

Att: 170 H: 16:00 Cena: 8 zł MOV 


To była moja trzecia wizyta w Chałupkach. Klub ostatnio powrócił do historycznej nazwy Kolejarz i chciałem zdobyć ciekawy bilet. Udało mi się to w 100% procentach. Na bilecie zamieszczono stare zdjęcia stadionu i drużyny, co jest rzadkością na biletach. Zupełnie przypadkowo odwiedziłem tego weekendu dwa kluby, które powstały w 1933 roku (dzień wcześniej TJ Petrvald). W dodatku herby mają podobne!

Przed meczem zrobiłem sobie mały spacer. Na zdjęciu ulica Długa w Chałupkach, która prowadzi do czeskich Silherovic. Co ciekawe, granica w pewnym momencie przechodzi wzdłuż środka jezdni.


Mecz był transmitowany przez znaną telewizję w regionie o nazwie Swojska Piłka.


Nie stać mnie na Chałupy to pojechałem na jednodniowe wczasy do Chałupek :P.

Już widziałem takie tablice przy boisku, informujące o zakazie korzystania z boiska, ale o zakazie korzystania z roweru to po raz pierwszy.

To się nazywa wychodzenie na przeciw klientom. Specjalny kubek dla słonecznikowych zjadaczy. W czasie tego meczu jednak kubków nie uzupełniono :P.


Kolejarz i czeski FC Hlucin to kluby partnerskie. Czechów w Polskim klubie nie brakuje.


Gospodarze w strojach w poziome pasy.





Z numerem 9 Martin Macko z Czech, który otworzył strzelanie w tym meczu.




Na meczu była kiełbasa, piwo, napoje bezalkoholowe.

Fabian Kaczor z lewej strony. Jeszcze niedawno grał w mocniejszym klubie tj. Unii Racibórz i był nawet na testach w Slezskym Opava. Tam co prawda był może ciut za słaby, ale w dzisiejszym meczu było widać, że to gracz "mocny". Trochę przypominał Grosickiego. Popisywał się trudnymi dryblingami, gubiąc w miejscu obrońców. Przede wszystkim jednak potrafił w pojedynku biegowym z piłką (!) włączał tzw. turbo, i w ułamek sekundy zostawiał metr w tyle przeciwnika. Szok, co zobaczyłem na własne oczy! Ktoś zapyta co robi w Chałupkach? Z tego co mi wiadomo, zawodnik obecnie gra już tylko dla przyjemności w piłkę, a prezesem klubu jest jego tata.




Był futbol, nie było alkoholu.


Przerwa na napoje i oryginalny pomysł... prysznic dla zawodników.


Stacja ładowania piwerkiem z logo klubu z Chałupek.






Gorąco było na meczu.

Dennis Rodman, wybrany kiedyś w północnokoreańskim drafcie. :P




W przerwie zwiedziłem piękną bramę klubu z Chałupek.


Trybuna dla zakochańców.











Fabian Kaczor z lewej i drugi Macko z Czech, czyli Rene.




Martin Macko z oryginalnym kucykiem.

Na pierwszym planie z drużyny Chałupek Robert Tkocz, który ma za sobą grę na znacznie wyższym poziomie. W czasie meczu nagrałem jego bramkę, oraz mogłem się z nim przywitać po meczu.




Ależ ciekawy przebieg meczu miało to spotkanie. Wynik zmieniał się następująco: 1-0, 1-1, 1-2, 2-2, 3-2. Dwie bramki, po jednej dla każdej ze stron nagrałem - Link.

Źródło: 90minut.pl. Na koniec bardzo ciekawa sytuacja w tabeli. Pięć drużyn bez straty punktu. po trzech kolejkach. Akurat dwa ostatnie miejsca zajmują kluby, które odwiedziłem już w tym sezonie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz