sobota, 8 lipca 2023

MFK Karvina - MFK Ružomberok 08.07.2023

Fotorelacja wraz z opisem z meczu sparingowego.

Mecz 2023: 49

 

 

 

 

 

 

 

MFK Karvina - MFK Ružomberok 08.07.2023 (1-0) Sparing

Att: 460 H: 16:00 Cena: 50 Kc MOV

Stadion Banik Albrechtice 


Przed meczem wyczytałem, że w sprzedaży będą bilety wstępu. Pomimo, że w Albrechticach byłem raptem 1,5 miesiąca temu, postanowiłem znowu pojechać. Opłacało się, ponieważ karty wstępu przygotowano specjalnie na to spotkanie. Ponadto mecz klubów z ekstraklasy czeskiej i słowackiej zapowiadał się atrakcyjnie.


Ławka dla Słowaków.



Goście ze Słowacji w pomarańczowych koszulkach.

Niemal dokładnie rok temu (09.07.2022), byłam na pierwszym i jedynym meczu czesko-słowackim. Banik grał z Ziliną - Link.










W składzie beniaminka czeskiej Ekstraklasy, pojawiło się kilku czarnoskórych zawodników.



Większą aktywność w grze wykazywała Karvina.



Po lewej z numerem 26 na spodenkach, Ezeh Lucky. O nim więcej w podsumowaniu.


Rezerwowi Karviny woleli oglądać mecz nie z ławki a w cieniu.







Dobra frekwencja była tego dnia w Albrechticach, bo w liczbie prawie pół tysiąca. Moim zdaniem to bardzo dobry pomysł, kiedy w lecie dany klub z wyższej ligi, rozgrywa sparingi we wioskach, wokół miasta swej siedziby.























Na trybunie z numerem 31 bramkarz Karviny.




Po raz pierwszy spotkałem się na meczu klubu z niższej ligi, aby za piwo można było zapłacić kartą. Pomijam tutaj oczywiście knajpy, stojące obok danego stadionu.






Karvina zasłużenie wygrała ten mecz 1-0. Gol padł po składnej akcji i bramce już na początku meczu - Link. Gola zdobył Nigeryjczyk Ezeh Lucky. Będąc rok temu na meczu Karviny U-19, także nagrałem jego bramkę, po której wykonał piękne salto - Link. Tym razem nie było dużej radości po trafieniu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz