sobota, 10 marca 2018

MFK Karvina - Sparta Praga 10.03.2018

Fotorelacja wraz z opisem z meczu HET liga 2017/2018.
Mecz 2018: 3













MFK Karvina - Sparta Praga 10.03.2018 (1-1) 1-Poziom-Czechy
Att: 4833 H: 15:00 Cena: 150Kc FOT MOV
Stadion Mestsky (Karvina)


Na pierwszy w tym roku zagraniczny mecz udałem się do Karviny, gdzie z domu na stadion miałem około... 10 km :P. Po raz pierwszy jednak na mecz MFK Karvina, bilet kupiłem w internecie. Zapłaciłem w necie o 0,74 zł więcej, niż kurs korony w "moim" punkcie wymiany walut. Była to dobra decyzja, ponieważ dzień przed meczem, pozostało raptem kilkanaście biletów, a meczu ze Spartą nie mogłem odpuścić. Co do jakości biletu to po raz pierwszy doświadczyłem tego, iż samodruk był lepszy graficznie, niż ten w kasie.

50 minut do meczu a w około cisza i spokój.

Pod trybunami.

Po raz pierwszy na tym stadionie, kupiłem bilet za bramką i trzeba przyznać widoczność z ostatniego rzędu jest zadowalająca. Kupując bilet w necie tak się śpieszyłem, że zamiast wybrać ostatni, najwyższy rząd to wybrałem... pierwszy :P. Pierwszą połowę obejrzałem na stojąco w przejściu, a w drugiej części gry usiadłem na o dziwo wolne miejsce.


Płatne programy meczowe, tym razem jednak były za darmo.

Mecz był transmitowany w czeskiej TV.

Jazda z k... :P


Karvina na biało.

Oprawa na wyjście piłkarzy.




Ten mecz oglądałem w obecności Jacka z Trzi Rogi Elwer. To już n-ty mecz, który razem oglądaliśmy, lecz na ten nawet się nie umawialiśmy, gdyż było to przypadkowe spotkanie.








Oficjalnie podano, iż mecz oglądał komplet widzów.

Dziesiąta minuta meczu, a spóźnieni oczywiście weryfikują swoje miejsca, zasłaniając widok innym, co byli o czasie.


Costa Nhamoinesu jeszcze kilka lat temu grał w polskiej... A-klasie, przeciwko takim klubom jak KKS Spójnia Zebrzydowice Link: Dzisiaj to filar obrony klubu Sparta Praga.


Baloniada fanów Karviny.


Kibice praskiej Sparty.




Trybuna główna, wygląda jakby nie miała dachu.



Oprawa Sparty składała się z jednej skromnej świecy dymnej i dwóch świecidełek, niczym dwa aniołki na baterie na telewizorze w święta.




Od początku meczu więcej do powiedzenia mieli goście z Pragi, którzy umiejętnie prowadzili grę. Gol na 0-1 padł po silnym strzale z 20 metrów. Po przerwie obraz gry niewiele się zmienił tylko, że Sparta chciała wygrać najmniejszym nakładem sił. To się zemściło, ponieważ pod koniec meczu w sytuacji sam na sam padł gol na 1-1 i takim wynikiem zakończył się mecz. W tym sezonie Sparta raczej nie ma szans na podium, natomiast Karvina skazywana na spadek, raczej uratuje czeską Ekstraklasę.

Następnego dnia w niedzielę, także byłem w Karvinie ale tym razem na zakupach. W Polsce właśnie weszła ustawa o ograniczeniu handlu tego dnia. Przyszłą niedzielę planuję już jednak z meczem.

Na koniec parking, gdzie zostawiłem auto. Ciekawe jak długo wytrzyma to boisko ze sztuczną trawą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz