niedziela, 13 sierpnia 2017

KS Międzyrzecze - Pionier Pisarzowice 13.08.2017

Fotorelacja wraz z opisem z meczu o Okręgowy Puchar Polski - Bielsko-Biała, sezon 2017/2018.
Mecz 2017: 52
Ground nr: 339











KS Międzyrzecze - Pionier Pisarzowice 13.08.2017 (1-6) Okręgowy Puchar Polski (Bielsko-Biała) 
Att:70 H:17:00 Cena: 5zł FOT MOV  
Stadion KS Międzyrzecze


Bilet wędruje do mojej kategorii "Mistrz Painta". Duży plus jednak dla klubu, iż mogłem zaopatrzyć się w wejściówkę, pomimo meczu pucharowego.

Obiekt klubu KS Międzyrzecze to przedostatnie takie miejsce w Polsce, do 25 km od domu, gdzie do tej pory nie widziałem oficjalnego meczu piłkarskiego (chyba, że po raz n-ty znowu coś przeoczyłem). Łącznie z Czechami pozostało mi obecnie do zaliczenia 10% stadiów/boisk z około 160 punktowej listy.


Piękne logo 3D na budynku klubowym.


Flaga z logiem klubowym.



Krzesełka pochodzą chyba ze stadionu Górnika Zabrze, ponieważ...

...do tej pory nikt nie zadał sobie trudu, aby zerwać z krzesełek rezerwacje sponsorskie.




Gospodarze na żółto - czarno.









Krzesełka chociaż były wygodne, to ich umiejscowienie jest kiepskie, ze względu na mały spadek terenu. Widoczność przez to była słaba.






Publika liczyła na dogrywkę i karne, jako urozmaicenie spotkań ligowych. Mi tam nie paliło się do oglądania drugiego 120 minutowego meczu w przeciągu sześciu dni.











Smycz Czarnych Jaworze.

Początek spotkania był nudny i za razem wyrównany. Po 20 minutach gry na prowadzenie wyszli goście, po błędzie bramkarza gospodarzy i strzale do pustej bramki z odległości jednego metra. Do przerwy Pionier podwyższył wynik na 0-2 po składnej kontrze. W drugiej części gry goście postanowili grać "w szachy", co oczywiście poskutkowało golem na gospodarzy. Musiało to zdenerwować gości z Pisarzowic, ponieważ po dwóch minutach było już 1-3. Następnie KS Międzyrzecze kompletnie opadł z sił i ostatecznie mecz zakończył się wynikiem 1-6.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz