środa, 12 kwietnia 2017

Wilki Wilcza - Granica Ruptawa (Jastrzębie Zdrój) 12.04.2017

Fotorelacja wraz z opisem z meczu IV liga 2016/2017, grupa: śląska II.
Mecz 2017: 17











Wilki Wilcza - Granica Ruptawa (Jastrzębie Zdrój) 12.04.2017 (1-0) 5-Poziom 
Att:50 H:17:00 Cena: 10zł FOT MOV
Stadion Wilki Wilcza 


Kiedy Wilcza awansowała do IV ligi ceny biletów znacznie wzrosły. Rok temu w okręgówce było to 6 złotych, dzisiaj już 10!

Pierwotnie spotkanie miało się odbyć w kolejną środę, ale wtedy Wilki rozgrywają finałowy mecz Okręgowego Pucharu Polski z rezerwami Górnika Zabrze. Zależało mi też, aby na poziomie IV zobaczyć drużynę Wilków, czyli klubu z miejscowości, gdzie często bywam. Polowałem na mecz z Granicą, czyli klubu, który ma siedzibę blisko mojego domu. Tym sposobem był to trochę taki "mecz przyjaźni" dla mnie z powodu którego wziąłem urlop w pracy.

Na obiekcie Wilczy powstał sektor gości.

Mecz zaplanowany na 17:00 rozpoczął się z 18-minutowym opóźnieniem z powodu spóźnienia ekipy Granicy. Oficjalnie Pani spiker poinformowała, iż w wyniku decyzji "związkowych" spotkanie rozpocznie się później ;). Wilcza w strojach FC Barcelońskich.

Chyba niewiele miejscowej ludności wiedziało o dzisiejszym meczu. Ponadto wpływ na niską frekwencję miała chłodna aura.












W drodze aż do Ekstraklasy.


To była tzw. kiełbasa wyborcza, ponieważ żadnego kateringu w czasie meczu nie było.




Bramkarz Wilków, Damian Matras to brat Mateusza Matrasa, piłkarza Pogoni Szczecin.

Nawiązując do wstępu mecz można śmiało określić skrótem ZZ tzn. Zaliczyć i Zapomnieć. Chciałem zobaczyć obie drużyny w akcji to zobaczyłem, natomiast samo spotkanie nie było ciekawe, momentami wręcz nudne. Ponadto aż do około 80 minuty utrzymywał się wynik 0-0. Wtedy na strzał z  około 16 metrów zdecydował się jeden z zawodników Wilczy. Po drodze piłka uderzyła w jednego z zawodników Granicy i wpadła po rykoszecie do bramki. Wynik końcowy 1-0. Tabela: 9 i 15.

Po meczu taki o to pojazd widziałem z ciekawą tablicą imienną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz