sobota, 29 kwietnia 2017

Naprzód Żernica - Ruch Kozłów 29.04.2017

Fotorelacja wraz z opisem z meczu Klasa A 2016/2017, grupa: Zabrze.
Mecz 2017: 22













Naprzód Żernica - Ruch Kozłów 29.04.2017 (2-3) 7-Poziom 
Att:80 H:17:00 Cena: 5zł FOT MOV
Stadion Naprzód Żernica 


Bilety jakościowo lepsze, porównując do mojej poprzedniej wizyty tutaj.

Trzeci raz byłem w Żernicy na meczu. Co ciekawe w czasie poprzedniej wizyty także drużyną przyjezdną był Ruch Kozłów.

Ruch na niebiesko.

Na ten weekend plany meczowe były inne, ale opady deszczu spowodowały, że musiałem wszystko pozmieniać. Nieoczekiwanie nie został odwołany mecz w Żernicy, zwłaszcza że inne spotkania tego podokręgu odwołano. Tym sposobem planowana od jakiegoś czasu powtórka w Żernicy stała się faktem.

Pomimo, że deszcz padał 2-3 dni to boisko prezentowało się świetnie. Nigdzie nie widziałem nawet małej kałuży.

















Drużyna z Żernicy znana była w poprzednich latach z kibiców, którzy często przygotowywali oprawy meczowe. Obecnie prawdopodobnie zaprzestali już czynnego wspomagania klubu.








Wynik w tym meczu zmieniał się następująco: 0-1, 1-1, 1-2, 2-2, 2-3. Udało mi się nagrać drugą i trzecią bramkę gości, oraz ich niewykorzystany rzut karny. Drużyna gospodarzy zagrała dobre spotkanie, ale to nie wystarczyło do zdobycia chociażby punktu. Tabela: 5 i 7.

Było to moje pierwsze spotkanie w czasie mojego długiego majowego weekendu, który w tym roku potrwa aż do siódmego maja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz