sobota, 11 marca 2017

LKS Bełk - Granica Ruptawa (Jastrzębie Zdrój) 11.03.2017

Fotorelacja wraz z opisem z meczu IV liga 2016/2017, grupa: śląska II.
Mecz 2017: 7













LKS Bełk - Granica Ruptawa (Jastrzębie Zdrój) 11.03.2017 (3-0) 5-Poziom 
Att:200 H:15:00 Cena: 10zł FOT MOV
Stadion LKS Bełk
 

Od czasu kiedy 2 lata temu byłem ostatni raz na meczu w Bełku, wejściówka niczym się zmieniła poza cyframi ceny. Wtedy także na IV lidze było to 7 zł, dzisiaj już 10 zł.

Dzisiaj miałem być na meczu finałowym Okręgowego Pucharu Polski pomiędzy Odrą Centrum Wodzisław Śl. a GKS-em 1962 Jastrzębie. Działacze gospodarze wymyślili sobie jednak, iż mecz zostanie rozegrany bez publiczności. W takim razie wybór padł na inny niedaleki wyjazd, gdzie w roli gości mogłem zobaczyć inną drużynę z Jastrzębia Zdroju.

Gospodarzem oczywiście NIE była Ruptawa.

Pamiątki.

Ja już się rozliczyłem więc ulotka do wyrzucenia.



Sektor gości pozostał pusty.

Gospodarze na biało-czerwono.








Trener gospodarzy.






Adam Śmigielski to trener Granicy. W 1999 roku w Wodzisławiu Śląskim byłem świadkiem jego debiutu w Ekstraklasie przeciwko Lechu Poznań. W najwyższej klasie rozegrał jednak tylko 3 mecze.



Czterech na jednego.


Na pierwszym planie nowy piłkarz Granicy, Ukrainiec Arkadii Herasymov.
 




Bramkarz Granicy pasował kolorystycznie do kolegów z ławki.

Faworytem meczu był lider tabeli, czyli LKS Bełk. Goście z Jastrzębia Zdroju bronią się w tym sezonie przed spadkiem. Bełk w pierwszej połowie zgodnie z planem wyszedł na prowadzenie, po czym bez większego wysilania kontrolował mecz. Po przerwie bramkarz Granicy przepuścił słaby strzał zza pola karnego i zrobiło się 2-0. Zaraz potem było już 3-0 i takim wynikiem zakończył się mecz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz