sobota, 23 kwietnia 2016

LKS 1908 Nędza - ŁTS Łabędy (Gliwice) 23.04.2016

Fotorelacja wraz z opisem z meczu Liga okręgowa 2015/2016, grupa: Katowice III.













LKS 1908 Nędza - ŁTS Łabędy (Gliwice) 23.04.2016 (0-4) 6-Poziom 
Att:130 H:17:00 Cena: 6FOT MOV
Stadion LKS 1908 Nędza 


Na sobotnie popołudnie nie planowałem meczu, ze względu na różne załatwienia. Nieoczekiwanie jednak pojawił się wolny czas. Szybko przestudiowałem terminarze i udałem się do Nędzy, gdzie nigdy wcześniej nie byłem na meczu.

W poprzednie sobotnie popołudnie, także zupełnie nieoczekiwanie byłem na meczu w Wilczy. Co ciekawe była to ta sama liga, co dnia dzisiejszego. Ponadto wtedy spotkały się drużyny z 1 i 3 miejsca, a dzisiaj z 4 i 2, czyli oba spotkania były na szczycie ligowej tabeli.


Pierwszy poziom trybuny za bramką.

Goście na czerwono-biało.



Prywatna loża ogrodowa cz1, oraz pierwszy i drugi poziom trybuny za bramką.







W przerwie meczu.



Obiekt dysponuje imponującą trybuną krytą. Co ciekawe nie jest to żaden metalowy składak, lecz wybudowana z prawdziwego betonu. Według mnie mało spotykane od szóstego poziomu w dół.

Prywatna loża ogrodowa cz2.


Prywatna loża ogrodowa cz3.









W drugiej połowie przeszedłem na drugi poziom trybuny za bramką. Z tego miejsca obiekt prezentował się rewelacyjnie. Nie ma co ukrywać, że zaliczyłem jeden z ciekawszych stadionów, na tym poziomie rozgrywkowym.





Obiekt posiada pamiątkową tablicę, a także...

...pokaźnej długości rękaw, przez który wychodzą piłkarze z szatni. W zasadzie nie wiem, czy jest wymóg rękawa w lidze okręgowej, ale robi wrażenie.

Od początku przewagę próbowali wypracować sobie gospodarze, ale to goście po golu samobójczym wyszli na prowadzenie i mecz ułożył się pod nich. Wicelider z Łabęd miał tego dnia wiele szczęścia. Ich bramki padały ponadto po strzałach min. od słupa, a gospodarzom, głównie właśnie słupki stawały na przeszkodzie, aby zdobyć chociażby honorowego gola. Ostatecznie po ciekawym meczu skończyło się wynikiem 0-4.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz