sobota, 16 kwietnia 2016

Concordia Knurów - Sarmacja Będzin 16.04.2016

Fotorelacja wraz z opisem z meczu IV liga 2015/2016, grupa: śląska I.












Concordia Knurów - Sarmacja Będzin 16.04.2016 (1-3) 5-Poziom 
Att:130 H:11:00 Cena: 5zł FOT MOV
Stadion Aleja Lipowa (Knurów)


"Przyjdź na mecz" jak pisze na bilecie i "udział w konkursie weź". Czekałem w czasie meczu na konkurs, ale się nie doczekałem. Może następnym razem ponieważ poranne, domowe mecze Concordii często mi pasują, aby na nich być.

Concordia tymczasowo rozgrywa swe mecze na sztucznym boisku przy Al. Lipowej. Stadion Miejski, gdzie grali (zdjęcie wykonane pod koniec stycznia) został niemal w całości rozebrany, aby mógł tutaj powstać nowoczesny, chociaż nieduży obiekt.

Concordia na zielono-czarno.



Mawo w tym meczu bez błysku.




Jeden z knurowskich kościołów.


Ciekawy patent aby kołowrotki wejściowe dla widzów, prowadziły prosto na płytę boiska.





Tego dnia aura dla widza była idealna.




Gra na sztucznej trawie to trochę sztuczny futbol.

Sędziowie dysponowali systemem słuchawkowym. Nie wiedziałem do tej pory, że podczas rzutu rożnego asystent odlicza 3, 2, 1, przed kopnięciem piłki. Główny w tym czasie obserwował pole karne.

Do przerwy mecz był nudny i do tego bez goli. W drugiej części było nieco lepiej, głównie za sprawą bramek, które padły. Ogólnie Sarmacja sprawiała lepsze wrażenie w tym meczu i zasłużenie wygrała. Tabela: 10 i 5.

2 komentarze:

  1. A miałem pojechać na ten mecz, przepadła szansa poznania szanownego Pana Redaktora :/ świetny blog, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń