niedziela, 22 listopada 2015

Unia Książenice - Zryw Bzie (Jastrzębie Zdrój) 22.11.2015

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 17 kolejki: Klasa A 2015/2016, grupa: Rybnik.













Unia Książenice - Zryw Bzie (Jastrzębie Zdrój) 22.11.2015 (4-1) 7-Poziom 
Att:120 H:13:00 Cena: 5zł FOT MOV
Stadion Unia Książenice 

 
Tego weekendu, a zwłaszcza w niedzielę nie miałem ochoty na dalekie wojaże. Wybrałem pasujące mi pod względem logistycznym Książenice. Dokładnie dwa lata temu w listopadzie byłem po raz pierwszy i ostatni na meczu w Książenicach. Pamiętam, że wtedy strasznie zmokłem oraz, że musiałem upomnieć się o bilet już po zapłacie. Tym razem  jakościowo bilet był nieco gorszy, ale przynajmniej otrzymałem go od razu.

W przeciągu dwóch lat przybyło nieco krzesełek oraz...

...postawiono przyrządy rekreacyjne.


Do powtórki na tym obiekcie zachęciło mnie kilka czynników. 1. Książenice to lider rozgrywek. 2. Bzie to drużyna z mojej bliskiej okolicy. 4. Kibice gospodarzy, którzy prowadzą doping. 3. Rano stało się pewne, że tego dnia nie zmoknę na meczu, co nie było pewne kilka dni wcześniej.

Na ten weekend zaplanowałem dwa mecze rybnickiej klasy A, która późno w tym roku kończy rozgrywki ligowe. Dodać należy, że wiele wyższych lig już zakończyło rozgrywki, a pisząc tego posta już wiedziałem, że w dniach 28-29.11.2015 rozegrana zostanie awansem wiosenna kolejka!


Goście na zielono-czarno.



















Tym razem niestety nie było zorganizowanego dopingu kibiców Sajoków, czyli gospodarzy.



Niespodzianka, w końcówce meczu nawet wyszło słoneczko.

Faworyzowani gospodarze dość szybko wyszli na dwubramkowe prowadzenie. Obie bramki są na moim filmie, które padły po dośrodkowaniu z rzutu rożnego i strzale głową. Przed przerwą kontakt złapała drużyna z Bzia, ale po przerwie przewaga gospodarzy była jeszcze większa. Kolejne dwa gole to najmniejszy możliwy wymiar kary dla gości. Wynik końcowy 4-1. Pozycje w tabeli: 1 i 9. Na meczu zupełnie niespodziewanie spotkałem się z redaktorem Groundhopping Polska.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz