piątek, 6 listopada 2015

ROW 1964 Rybnik - Wisła Puławy 06.11.2015

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 16 kolejki: II liga 2015/2016.
Uwaga: Zaliczyłem tylko drugą połowę meczu.













ROW 1964 Rybnik - Wisła Puławy 06.11.2015 (0-1) 3-Poziom 
Att:508 H:17:00 Cena: 11FOT MOV
Stadion MOSiR (Rybnik)



Rynek.

Bazylika.

Politechnika.

Coś tu za spokojnie i ani jednego kibica?

A się dzisiaj pomyliłem... Zamiast przyjechać na mecz do Rybnika na godzinę 17:00, nie wiedzieć czemu myślałem, że mecz jest dopiero o 18:00. Przez to nie widziałem pierwszej połowy, w której i tak nie padły bramki. Raz na 5 lat może się przytrafić taka pomyłka. Kiedyś pojechałem na lokalny mecz o 24 godziny za wcześnie.

Moje oczy pierwszy raz ujrzały boisko, kiedy piłkarze schodzili do szatni, po pierwszej połowie.



Goście na biało-niebiesko.

Obecnie na ROW chodzą już tylko najwierniejsi kibice. W poprzednim sezonie tylko własne życzenie nie awansowali do I ligi. W obecnym sezonie grozi im spadek do III ligi, a nawet rozwiązanie klubu. Co gorsza, drużyna z sekcji żużlowej została właśnie zaproszona do Ekstraligi, więc już wiadomo jakie są sportowe priorytety w mieście. Jeżeli chodzi o drużynę z Puław to na chwilę obecną okupują podium tabeli ligowej.









W drugiej połowie gospodarze mieli optyczną przewagę, ale to goście stworzyli sobie bardziej klarowne sytuacje. Po jednej z takich akcji padł jedyny gol w tym meczu. Wynik końcowy: 0-1.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz