niedziela, 30 listopada 2014

Energetyk ROW Rybnik - Rozwój Katowice 28.11.2014

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 19 kolejki: II liga 2014/2015.













Energetyk ROW Rybnik - Rozwój Katowice 28.11.2014 (2-1) 3-Poziom  
Att:1026 H:17:00 Cena: 10zł FOT MOV
Stadion MOSiR (Rybnik)


Nowa jakość biletów na ROW-ie. To podobno wymóg ligi aby były one od tego sezonu imienne, na tym poziomie rozgrywkowym. Na szczęście procedura kupna była ekspresowa.



Ekskluzywne wejście dla VIP-ów. Brakuje tylko czerwonego dywanu.

Pod stadionem byłem na godzinę przed meczem. Spodziewałem się dużych kolejek, bo przecież miał odbyć się mecz na szczycie w ligowej tabeli. Na zdjęciu widać jak było faktycznie. Ponadto nie przypominam sobie, kiedy ostatnio byłem na meczu, gdzie kluczem był mecz w czubie ligowej tabeli.





Jupitery na szczęście rozbłysły pełną mocą. Byłem jednak już na takich meczach w Rybniku, że aż oczy bolały, kiedy było zapalonych raptem "parę lampek".


Gospodarze na zielono - czarno.



Młyn gospodarzy prowadził doping tylko momentami. Czasem do kibicowania podłączał się cały stadion.







Zimno dawało w kość w czasie meczu. Byli jednak tacy odważni co pili zimne piwo i nie mieli nawet czapki na głowie.

Takie oto darmowe "krówki" z nazwiskiem...

...kandydata na Prezydenta Rybnika były rozdawane w czasie meczu. Ostatecznie Adam Fudali tym razem przegrał wybory.



ROW prowadził już w 3 minucie meczu.

Kiedy było 2-0 dla gospodarzy, bramkarz miejscowych oczywiście zaczął grać na czas. Do znudzenia powtarzam, iż zawsze takiego delikwenta jeszcze spotka kara w danym meczu. Nie inaczej było i tym razem, kiedy przepuścił gola na 2-1 w 85 minucie. W tym momencie wróciły wśród fanów ROW-u demony zremisowanych meczów, kiedy często tracili gola w samej końcówce.

Kibice gości oglądali mecz na stojąco tuż obok klatki gości. Nie wiem dlaczego nie zajęli miejsc w sektorze gości. W każdym razie nie byli niepokojeni przez miejscowych.

Na meczu widziałem znajome mi barwy węgierskiego Ujpestu Budapeszt.


Jak opisałem powyżej, mecz zakończył się wynikiem 2-1. Miałem pewne obawy przed meczem czy cała otoczka meczu będzie dla mnie atrakcyjna, patrząc na moje poprzednie wizyty tutaj. Spotkanie stało jednak na dobrym, żywym poziomie i chyba zmieniłem swoje nastawienie co do tego miejsca na pozytywne. ROW jest na najlepszej drodze aby powrócić po sezonie przerwy na zaplecze Ekstraklasy, który obecnie jest na pierwszym miejscu. Spore szanse na awans ma także Rozwój, który jest drugi. Dodać należy, iż bezpośredni awans uzyskają aż 3 zespoły. Powodem tego stano rzeczy jest to, iż od tego sezonu 2-liga to poziom centralny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz