środa, 24 kwietnia 2013

Energetyk ROW Rybnik - KS Polkowice 24.04.2013

W środku tygodnia wybrałem się na mecz do Rybnika gdzie miejscowy ROW podejmował Polkowice w ramach rozgrywek II Ligi zachodniej. Powodem mojej wizyty było kilka: byłem akurat tego dnia w tym mieście, ROW to lider tabeli, nigdy wcześniej nie byłem na meczu z udziałem Polkowic. Chciałem także podreperować swoją ilość meczów w tym roku zwłaszcza, że najbliższego weekendu  nie planowałem niestety żadnego spotkania.






Energetyk ROW Rybnik - KS Polkowice 24.04.2013 (1-1) 3-Poziom  
Att:1000 H:19.00 
Cena:10zł  
FOT MOV
Stadion MOSiR (Rybnik)



Jak na warunki 3-poziomu rozgrywkowego stadion prezentuje się znakomicie.

Mecz rozpoczęli gospodarze w biało-czarnych strojach.


Pierwsza połowa kończy się wynikiem 1-0 po golu Rolanda Buchały.

Fajny Effect z odrobiną sepii :P



Fani ROW-u jak zwykle na dobrym poziomie.

Druga połowa toczyła się już w blasku jupiterów.


Mecz, stojący na średnio-słabym poziomie kończy się ostatecznie wynikiem 1-1. Strzelcem wyrównującej bramki został Fryzowicz. Ciekawe czy robi podobne fryzury co słynny "Fryzjer" :P



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz