niedziela, 21 kwietnia 2024

Zapora II Wapienica (Bielsko-Biała) - Spójnia II Landek 21.04.2024

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: B-klasa Bielsko-Biała.

Mecz 2024: 25

 

 

 

 

 

 

 

Zapora II Wapienica (Bielsko-Biała) - Spójnia II Landek 21.04.2024 (2-3) 8-Poziom

Att: 25: 17:30 Cena: 0 zł MOV


Tego dnia chciałem upiec dwie pieczenie biletowe na jednym ogniu, ale niestety "nie pykło". Po meczu w Ligocie, przedostałem się parę kilometrów do Wapienicy (dzielnica Bielsko-Białej). Wiedziałem, że na meczu rezerw Zapory nie ma biletów, ale chciałem kupić jakieś pozostałości z meczów "jedynki" Okazało się, iż w klubie nie ma biletów z meczów które się odbyły, a nowych jeszcze nie wydrukowano. Obiecano mi wysyłkę pocztą i tak czekam i czekam, pisząc tę relację 10 maja 2024 roku.

W Wapienicy byłem już na meczu, ale dzisiaj przy okazji odhaczyłem stadion po remoncie.Zawsze to jakieś pocieszenie, po fiasku biletowym.


Minionej nocy w niektórych rejonach Podbeskidzia, wróciła zima. To już z całą pewnością, ostatni śnieg w Polsce, tego sezonu zimowego 2023/2024.

Nowe trybuny Zapory, na których nawet starych biletów nie znalazłem :P.


Po remoncie, z budynku po prawej stronie, zniknęły piękne grafiki Bolka i Lolka w barwach Zapory.

Składak trybunowy. Dobrze, że chociaż częściowo zadaszone są te miejsca.

Różne bieżnie już widziałem na stadionach. Dziurawe z wyrwanym tartanem, z zakrętami i kącie prostym, ale tylko w formie półkola, to po raz pierwszy.

Są i one, moje ulubione, czyli miejsca z ograniczoną widocznością :P.

Sektor gości.


Landek to białe koszulki.







Obiekt obecnie wyposażono w sztuczną nawierzchnię.


















W przerwie odpalono jupitery.





Dostrzec można nieliczną frekwencję na meczu.







Goście "gonili" w tym meczu wynik, który zmieniał się następująco: 1-0, 1-1, 2-1, 2-2. W samej końcówce meczu, goście zdobyli gola na 2-3, po silnym strzale pod poprzeczkę w długi róg bramki i wygrali ten mecz. Gospodarze też chcieli wygrać, a ostatecznie przegrali. Emocje były!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz