niedziela, 21 kwietnia 2024

Centrum Ligota - Pionier Pisarzowice 21.04.2024

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: A-klasa Bielsko-Biała.

Mecz 2024: 24

 

 

 

 

 

 

Centrum Ligota - Pionier Pisarzowice 21.04.2024 (0-3) 7-Poziom

Att: 40 H: 14:00 Cena: 5 zł MOV 


Moja druga wizyta w Ligocie, była spowodowana wprowadzeniem biletów.




Ładne przestrzenne logo na ścianie budynku klubowego.





Jedna z ładniejszych trybun, jakie widziałem :)


Goście na czerwono.






Tego dnia wróciła zimna aura a niektórych rejonach Podbeskidzia, w nocy spadł nawet śnieg. Podobne odczucia miał również sędzia liniowy, który stwierdził w moim kierunku, iż na mecz wybrali się tylko koneserzy futbolu ;).




Po niemal 7 latach ponownie zawitałem do Ligoty i tutejsze boisko, dalej jest najlepsze w niższych ligach, jakie widziałem.


Zawodnik podobny do Pana Savyana :P.


Bluza bramkarska bardzo ładna w moim odczuciu.









Nigdzie tego nie ma tylko w Ligocie. Na bramki, ławki rezerwowych i inne przedmioty, spada tutaj chyba jakiś pył (znad Sahary? :P). Już w czasie mojej poprzedniej wizyty tak było.


Już na trzecim stadionie widziałem drużynę gości, ale nigdy w Pisarzowicach.







W tym punkcie, wszystko dla kibica.



Lepsi z gry tego dnia byli gospodarze, którzy marnowali bardzo dogodne sytuacje bramkowe. Jak to się mówi o niewykorzystanych sytuacjach, iż się mszczą i właśnie tak było i tym razem. Goście w drugiej połowie wyszli na prowadzenie, a ostatecznie zaaplikowali Ligocie aż trzy bramki na zupełnym luzie w grze. Ostatnie trafienie  - Link.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz