sobota, 27 kwietnia 2024

Błyskawica Kończyce Wielkie - Beskid Brenna 27.04.2024

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: A-klasa Skoczów.

Mecz 2024: 26

 

 

 

 

 

 

 

Błyskawica Kończyce Wielkie - Beskid Brenna 27.04.2024 (1-2) 7-Poziom

Att: 85 H: 16:00 Cena: 7 zł MOV 


Bilet w Kończycach Wielkich bez zmian, ale kolekcja wzbogacona.




Drużyna gospodarzy.













Na meczach domowych Błyskawicy byłem wiele razy. Tym razem skorzystałem z zaproszenia Marcina Morawca (z prawej), który od ósmego roku życia gra w Błyskawicy. Marcin to najlepszy darter wśród piłkarzy i najlepszy piłkarz wśród darterów, spośród tych co ja znam :P.

Z numerem 10 zawodnik, który według moich followersów, zdobył najładniejszą bramkę w 2023 roku, spośród tych, które nagrałem - Link.
























To jeden z ładniejszych stadionów z kościołem w tle, jakie widziałem.

















Mecz był wyrównany, ale to goście wywieźli komplet punktów, wygrywając 2-1.

Po meczu dostąpiłem zaszczytu zwiedzenia nowego budynku klubowego. Jak na warunki A-klasowe to klub ma się czym pochwalić. Skorzystać można np. z sauny, albo gry w darta. Klub posiada także dużą salę na imprezy.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz