niedziela, 10 marca 2024

TJ Sokol Marianske Hory (Ostrava) - Rugby Club Havirov 10.03.2024 (Rugby)

Fotorelacja wraz z opisem z rugby: III liga.









TJ Sokol Marianske Hory (Ostrava) - Rugby Club Havirov 

10.03.2024 (24-7) 3-Poziom Rugby

Att: 200 H: 14:00 Cena: 50 Kc MOV

Stadion TJ Sokol Marianske Hory


Jadąc na ten mecz, bilet do kolekcji, nie był najważniejszy. Była nadzieja na fajną wejściówkę, ale się mocno pomyliłem.

Po zakończeniu meczu korfballu, miałem 25 minut, aby zdążyć na rugby. Pięć minut trwał marsz do pojazdu, 10 minut dojazd i 5 minut na dojście na stadion. Wyrobiłem się prawie na styk. Zaparkowałem nieco dalej od stadionu, bo obok kościoła pw. Królowej Marii Panny. Zadziwiające było to, że w bardzo bliskiej odległości od kościoła są bloki dla mieszkańców. Jakoś wcześniej nigdzie nie widziałem, aby tak było.












Już za chwilę wielkie derby Ostrava- Havirov w trzeciej lidze czeskiej. Gospodarze po prawej stronie.




Arbiter z kamerą. Chyba wcześniej nie widziałem sędziego z takim wyposażeniem w jakiejkolwiek dyscyplinie sportu.




Wraz z biletem rozdawano zapowiedź meczu Reprezentacji Czech z Ukrainą na stadionie dzisiejszych gości.













Wyrzut z autu na zdjęciu. W czasie biegu z piłką, można ją podawać jedynie do tyłu. Wyjątek stanowi kopnięcie nogą.




Rugby to także widowiskowa gra. Mówi się, że piłkarze udają, że boli, a rugbyści udają, że nie boli i to prawda. Gra dla twardzielów.









Spikerka na stadionie.


Wiosna na stadionach.







Pierwszy stadion do rugby na którym byłem. To także pierwszy stadion, którego w czasie meczu piłkarskiego nie będę miał okazji zaliczyć. Inaczej było chociażby na stadionach w Rybniku i Chorzowie, gdzie byłem na żużlu i piłce.











Ładne ujęcie, nie dziękujcie :P.





Widownia około 200-stu osobowa.






Za chwilę kolejne punkty dla Ostravy.








Mecz rugby trwa 2 razy 40 minut. Lepsi okazali się gospodarze. Z pewnością na rugby jeszcze kiedyś pojadę, chociażby dlatego, iż nigdy nie byłem na meczu na stadionie, na który mam najbliżej. Mowa tutaj o obiekcie w Havirzovie.

Podziękowanie za grę.

Pierwszy raz w ciągu dnia widziałem dwie dyscypliny sportu, na których wcześniej nie byłem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz