niedziela, 17 marca 2024

GKS Jastrzębie (Jastrzębie Zdrój) - Olimpia Elbląg 17.03.2024

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: II liga.

Mecz 2024: 11









GKS Jastrzębie (Jastrzębie Zdrój) - Olimpia Elbląg 17.03.2024 (1-2) 3-Poziom

Att: 929 H: 14:00 Cena: 20 zł MOV


Kolejny bilet na GKS, zakupiony w internecie, za niższą cenę niż w kasie, ale wymieniony w kasie na oryginał.

Po zaledwie 4 dniach, ponownie wybrałem mecz GKS-u przy Harcerskiej, bo tak akurat mi pasowało. Porządkowy standardowo sprawdził mi dokument przy wejściu. Wspomniałem, iż ostatnio jednak tej kontroli nie było. Zarzekał się, iż to niemożliwe, a jednak :). W ogóle to chyba dalej jedyny stadion na świecie, gdzie dane z biletu sprawdzane są z dowodem.


Miejsce do pobrania programu meczowego. Takich kieszeni było więcej.


To moja 80-ta meczowa wizyta na tym stadionie. Drugi najczęściej odwiedzany przeze mnie obiekt piłkarski.



Miejsce dla prawdziwego kibica. :)


GKS w zielonych koszulkach.



















Fani gości, którzy pozdrawiali swoje zgody tj.: Zagłębie Sosnowiec, Legia Warszawa.


Drugą połowę chciałem oglądać z tego miejsca, ale miałem kolejną akcję z ochroną. Ja i inni kibice, w tym z Niemiec, zostali przegonieni z korony stadionu. Ochrona stwierdziła, iż z tego miejsca i tak kiepsko widać mecz. Jak słusznie stwierdził jeden kibic, iż jego mecz nie interesuje, tylko kibice :).











Było to słabe widowisko, zwłaszcza w wykonaniu GKS-u. Bramek w meczu było mało w tym dwie padły po rzutach karnych. Gospodarze przegrali ten mecz 1-2.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz