sobota, 9 marca 2024

Concordia Knurów - Ruch Kozłów 09.03.2024

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Liga okręgowa śląska I (Bytom-Zabrze).

Mecz 2024: 8


 

 

 

 

 

 

Concordia Knurów - Ruch Kozłów 09.03.2024 (5-0) 6-Poziom

Att: 90 H: 15:00 Cena: 10 zł MOV

 

Po raz siódmy pojawiłem się na meczu na Miejskim w Knurowie. Ostatni raz było to jednak dawno, bo dokładnie 5 lat temu. Kolejna wizyta była jednak planowana od dawna, aby zweryfikować nową trybunę główną na stadionie. Chciałem załapać się też na nowy szablon biletu, co mi się udało. To pierwszy bilet Concordii w mojej kolekcji z drużyną przyjezdną.


Wejście na obiekt.

Po zburzeniu starej trybuny krytej, która była jeszcze w czasie mojej wizyty z 19.09.2015 - Link, wybudowano nową, którą wizytowałem w dniu 23.03.2019 (poprzednia wizyta na meczu na tym obiekcie) - Link. Nie była to jednak trybuna ze zdjęcia! Następnie było kolejne burzenie i powstała trybuna jak na fotografii.





Na wyjście piłkarzy rozbrzmiał hymn Concordii w wykonaniu zespołu (?) Celedonia - Link.

Concordia na biało-czarno. Początkowo myślałem, że gospodarze grają jednak w zielonych koszulkach.








Bramkarz rzuca chyba osobisty do kosza w starym stylu. ;)




Numer 9 w drużynie Concordii, fajnie sobie poczynał w środku pola. Przydałby się niejednej drużynie na tym poziomie.




Widzów tylko 90-ciu.








W środku wspomniana "dziewiątka".











Po dobrej grze w ataku jak i w obronie, Concordia wygrała 5-0. Wynik jednak powinien brzmieć 6-1 ;).


Była to pierwsza wizyta na meczu niższych lig w 2024r.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz