niedziela, 1 października 2023

FK Darkovice - FC Ostrava-Jih 01.10.2023

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Moravskoslezský kraj CANIS I.B třída mužů sk. B.

Mecz 2023: 87

Stadion: #540

 

 

 

 

 

 

FK Darkovice - FC Ostrava-Jih 01.10.2023 (1-1) 7-Poziom

Att: 220 H: 15:00 Cena: 30 Kc MOV


Ładny #biletnadziś :P


Obok stadionu w Darkovicach jest gdzie spacerować, nawet z najmłodszymi. Fajne tereny na kolejnych fotkach.







Zdjęcie zrobione obok pobliskiego kościoła, którego nie raz sfotografowałem w czasie meczu z widocznej trybuny krytej.



Hot-Dogi w sprzedaży. Kiełba także była.

Pomieszczenie pod trybuną krytą i obok punktu kateringowego.


Punkt z kiełbasą.

Trybuna zrobiła wrażenie na mnie. Może nie była duża, ale wysoko umiejscowiona.



Gospodarze na żółto-niebiesko.


Halland? :P








Trybuna dyskretna.








Stadion w Darkovicach to był jeden  z kilku najbliżej od domu położonych stadionów, którego do tej pory nie zaliczyłem. Przez kilka lat czekałem jednak na derby Darkovice-Darkovicky. Nie mogąc się doczekać, rok temu zaliczyłem Darkovicky, a teraz Darkovice.



Fani gości mocno oflagowani. Prowadzili także doping z bębnem,
























Gospodarze zdobyli bramkę na 1-0, tuż przed przerwą po bardzo składnej akcji i skutecznym kontrataku. Zaraz po przerwie było 1-1 i takim wynikiem zakończył się mecz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz