sobota, 30 września 2023

Odra Wodzisław Śląski - ROW 1964 Rybnik 30.09.2023

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: IV liga śląska II.

Mecz 2023: 86

 

 

 

 

 

 

 

Odra Wodzisław Śląski - ROW 1964 Rybnik 30.09.2023 (3-1) 5-Poziom

Att: 880 H: 19:22 Cena: 20 zł MOV


Po meczu derbowym w Mszanie, pojechałem na kolejne derby do Wodzisławia. Nigdy wcześniej nie zaliczyłem meczu, którego godzina rozpoczęcia była zaplanowana z dokładnością co do jednej minuty. Początek spotkania ustalono na 19:22, a jak wiadomo Odra powstała w roku 1922.

Odra, ROW i GKS Jastrzębie, to główne polskie ekipy kibicowskie w moim rejonie. Do tej pory byłem raptem tylko na jednym meczu tj. ROW-Odra. Chciałbym kiedyś, o ile los pozwoli, aby obejrzeć wszystkie 6 meczów, tj. łącznie z domowym i wyjazdem spotkaniem każdej pary.





Trybuna zamknięta od dawna.









ROW na biało.

Zawody prowadził słynny Sebastian Jarzębak.









Mecz toczył się w blasku Plutona.






Ci co zawsze, nie zezwolili na pojawienie się w Wodzisławiu kibiców z Rybnika.






Pierwsza oprawa kibiców gospodarzy.















Na meczu byli także fotoreporterzy z Niemieclandu.


Druga oprawa Odry. Obie można obejrzeć tutaj - Link.




























Mecz był warty swej ceny tj. podobno wyższej na to spotkanie, bo w kwocie 20 zł. Do przerwy nie padły bramki, nawet z rzutu karnego, podyktowanego dla Odry. W drugie połowie wynik zmieniał się następująco: 1-0, 1-1, 2-1, 3-1. Dwóch bramek dla gospodarzy nie widziałem, min. z powodu obserwowania oprawy. Dobrze, że widziałem bramkę z karnego na 1-1 dla ROW-u. Chyba pierwszy raz w czasie meczu, nie widziałem aż dwóch bramek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz