sobota, 7 października 2023

Ruch Kozłów - Start Sierakowice 07.10.2023

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Liga okręgowa śląska I (Bytom-Zabrze).

Mecz 2023: 88

 

 

 

 

 

 

 

Ruch Kozłów - Start Sierakowice 07.10.2023 (4-2) 6-Poziom

Att:65 H: 15:00 Cena: 5 zł MOV

 

Od niemal roku powtarzam moje bliskie stadiony, gdzie wcześniej nie zdobyłem biletu. Wcześniej oczywiście zasięgam informacji z różnych źródeł, czy pojawiły się wejściówki. Ruch Kozłów to mój 22 klub z udaną gonitwą za bilety.

Brama główna.


Od mojej poprzedniej wizyty, trybuna otrzymała ogrodzenie, aby nerwowi kibice nie wtargnęli na płytę boiska. :)




Przy okazji udało mi się zdobyć dla kolekcjonerów, poprzednią wersję biletu.



Mecz był transmitowany na YT - Dawid Chinc TV. W ogóle był to mecz derbowy Gminy Sośnicowice, co odkryłem dopiero.... kiedy już zdecydowałem się na ten mecz.

Goście na niebiesko.





















Typowe prace w czasie meczu piłkarskiego :P.









Widowisko derbowe, ale widownia nie była przesadnie liczna w Kozłowie.


Linia prosta, że palce lizać.


Kateringu na meczu nie było, ale w przerwie meczu można w Kozłowie wyskoczyć do restauracji McDonald's. Wszystko za sprawą autostrady A4, gdzie właśnie w Kozłowie jest jeden z punktów z restauracjami i stacją paliw.




Do przerwy gospodarze spokojnie prowadzili w tym meczu 2-0. W drugiej połowie wszystko się odmieniło, bowiem to goście doprowadzili remisu. Nic nie wskazywało, aby to spotkanie po przerwie miało się odmienić. Radość z remisu nie trwała długo, ponieważ Ruch zdobył dwie bramki i wygrał ten mecz 4-2. Trzy bramki dla gospodarzy są tutaj - Link.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz