sobota, 23 września 2023

LKS Dzimierz - LKS Ruda Kozielska 23.09.2023

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: C-klasa Racibórz II.

Mecz 2023: 82


 

 

 

 

 

 

LKS Dzimierz - LKS Ruda Kozielska 23.09.2023 (0-5) 9-Poziom

Att: 40 H: 15:30 Cena: 5 zł, ale dałem 10 zł MOV


Tego dnia zaplanowałem dwa mecze pod kątem gonitwy biletowej. Zarówno w Kuźni Raciborskiej i Dzimierzu już byłem na meczu, ale wyjazdy nie zakończył się cennymi zdobyczami. Tym razem było na szczęście inaczej. Mało brakowało, abym nie kupił biletu z tego meczu. W czasie meczu nie było sprzedaży. Zapytałem więc po zawodach Pana od obsługi grilla, czy są wejściówki. Przypomniałem sobie, iż tego samego Pana pytałem w czasie mojej poprzedniej wizyty. Ponownie odpowiedział, że wejściówek nie ma. Pomyślałem, przecież bilety umieszczone w internecie od innych zbieraczy to nie fatamorgana. Poprosiłem, aby zapytał jeszcze kogoś i o dziwo bilety się znalazły!


W meczu spotkał się lider (z kompletem czterech zwycięstw) z wiceliderem!

Gala Złotej Piłki w Paryżu została odwołana. Nagrodę otrzymał w Dzimierzu zawodnik LKS-u Ruda Kozielska.

Gospodarze na biało-czerwono.

Jeden z asystentów był tylko nieznacznie młodszy od...

...głównego arbitra.













Szkółka Pływania jako sponsor strategiczny klubu, czy sponsor koszulek? :P


W tle po lewej Sanktuarium Matki Bożej Uśmiechniętej w Pszowie, widziana z odległości 7,7 km.














Bramkarz gości musiał zostać zmieniony przez zawodnika z pola. Powodem było chyba...

...krwawienie z okolic oka.



W życiu bym się nie spodziewał takiego rozstrzygnięcia. Lider tabeli przegrał u siebie 0-5 z wiceliderem. Gospodarze mieli swoje sytuacje podbramkowe, ale jak to często bywa, jak nie idzie to nie idzie. Gospodarze mieli swoje wytłumaczenie wysokiej porażki, iż to wina biało-czerwonych strojów. To nawiązanie do ostatnich katastrofalnych wyników naszej kadry w meczach z Czechami, Wyspami Owczymi, Mołdawią i Albanią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz