sobota, 2 września 2023

FC Hermanice Slezska (Ostrava) B - TJ Repiste B 02.09.2023

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Moravskoslezský kraj A2A Ostrava - MěS muži.

Mecz 2023: 71

 

 

 

 

 

 

FC Hermanice Slezska (Ostrava) B - TJ Repiste B 02.09.2023 (3-3 k. 3-5) 9-Poziom

Att: 30 H: 13:00 Cena: 0 Kc MOV

 

Nie planowałem tej wizyty w Hermanicach, gdzie byłem już wcześniej na meczu. Tym razem odbył się jednak mini zlot groundhopperów, na który chciałem się udać. Na meczu były redakcje: Trzi Rogi Elwer, Footballsightseeing, oraz Kartofliska ze swoją świtą.



Jedna z najbardziej kolorowych trybun, jakie widziałem.


W sprzedaży były następujące dania :P.





Rezerwacje był głównie od godziny 15-tej, czyli przed drugim meczem tego dnia w Hermanicach. Bilety (związkowe) były także dopiero na drugi mecz.


Knajpa a w niej...

...bilet Górnika Zabrze.


To nie jest kosiarka :P.


Gospodarze na czerwono. Był to mecz rezerw obu klubów.




























Katering był przewidziany dopiero na drugi mecz, czyli z udziałem pierwszej drużyny z Hermanic. Wygłodniali Polacy dali jednak o sobie znać i miejscowi szybko odpalili grilla. Chyba warto było, ponieważ sprzedano sporo "cygar" i sera hermelin.






Na początku meczu, na trybunach było więcej Polaków niż Czechów.





Operator kamery telewizji kartofliska :P.


Wynik meczu zmieniał się następująco: 1-0, 2-0, 2-1, 2-2, 2-3 i 3-3. Dwie ostatnie bramki nagrałem i są dostępne w skrócie filmowym na początku relacji. W Czechach w niższych ligach podobno panuje taki zwyczaj, iż w przypadku remisu są rzuty karne w celu wyłonienia zwycięzcy. Może to wydaje się dziwne, ale w moim przypadku dopiero dzisiaj byłem świadkiem takiej sytuacji i dlatego napisałem podobno. Mogłem być wcześniej nieświadomy takiej sytuacji i udawałem się do domu, po gwizdku kończącym regulaminowy czas gry. W karnych lepsi byli goście i oficjalnie mecz zakończył się wynikiem 3-4.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz