sobota, 13 listopada 2021

Przyszłość Rogów - Naprzód Syrynia 13.11.2021

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: A-klasa Racibórz. Sezon: 2021/2022.

Mecz 2021: 78

 

 

 

 

 

 

Przyszłość Rogów - Naprzód Syrynia 13.11.2021 (1-5) 7-Poziom

Att: 150 H: 13:30 Cena: 7zł MOV

 

Po 10 latach ponownie udałem się na mecz do Rogowa. Miałem nadzieję, że tym razem do kolekcji trafi bilet niezwiązkowy. Nic z tych rzeczy. Podobno bilety jak na zdjęciu, klub posiada co najmniej od 2002 roku! Cena wstępu na mecz wyniosła aż 7 zł. Nigdy wcześniej nie zapłaciłem aż tyle od A-klasy w dół.

Przed meczem zwiedziłem Park Dąbki i znajdujące się tuż obok boisko. Mecze na nim są rozgrywane bardzo rzadko i to chyba tylko sparingi.

Stadion Przyszłości ;).


Jedno z wejść. ;)


Sektor gości.








Sprawdziłem i strona działa :).


Budynek klubowy pełni także ważną inną funkcję, ponieważ jest to także...

...siedziba Okręgowego Związku Skata.



Gospodarze na niebiesko.








W zielonym stroju piłkarz gości, Łukasz Dzierżęga. Urodził się dwa dni przed moimi narodzinami. Ma w CV 3 mecze w Ekstraklasie w barwach Odry Wodzisław.


Jedna z bramek dla gości padła w momencie, kiedy jeden z zawodników przeciwnika był poza boiskiem. To już druga taka sytuacja jaką widziałem w tym roku na meczach. Wcześniej takiej sytuacji nie widziałem na żywo.





W przerwie odwiedziłem klubową kawiarnię.


W pewnym momencie w kawiarni pojawił się były zawodnik min. Wisły Kraków tj. Mariusz Pawełek, który pochodzi z pobliskiej Lubomi.







Po jednym ze strzałą na trybunę na pierwszym planie, jedna z fanek oberwała piłką. Koleżanki długo tamowały krwawienie z nosa. Czegoś podobnego to na meczach nie widziałem.













W Rogowie pojawiła się liczna grupa kibiców gości. Zajęli miejsce na trybunie obok budynku klubowego. Ekipa jakby to określić, bardzo żywiołowo reagowała na kontrowersyjne decyzje arbitra.



W czasie poprzedniego meczu w Wiśle Wielkiej, nie widziałem bramek. W dzisiejszym spotkaniu, pierwszy gol padł już w pierwszej minucie tj. dla Naprzodu. Kiedy ostatni kibice wchodzili na stadion było już 1-2 na tablicy świetlnej. Ostatecznie mecz zakończył się wynikiem 1-5. Gospodarzom nie udało się doskoczyć w tabeli gościom, którzy obecnie są na 3 miejscu w tabeli z realnymi szansami na awans.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz