sobota, 6 listopada 2021

MFK Havirov (dorost - starší) - SK Unicov (dorost - starší) 06.11.2021

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: C2E - MSDD-E dorost - starší. Sezon: 2021/2022.

Mecz 2021: 73

 

 

 

 

 

MFK Havirov (dorost - starší) - SK Unicov (dorost - starší) 06.11.2021 (0-5)

Att: 40 H: 10:00 Cena: 0 zł MOV 

 

Moja trzecia wizyta na stadionie Dukla.




Nie sprawdzano testów :).



Gospodarze na niebiesko.






Ależ zainteresowanie meczem.



W sobotę spotkał mnie mały falstart, ponieważ według wcześniej uzyskanej informacji, juniorzy rozgrywają swoje mecze na bocznym stadionie, którego chciałem właśnie odhaczyć. Niestety mecz odbył się jednak na jakby nie było pięknym, ale głównym obiekcie klubu. W przerwie zrobiłem więc...

...kilka fotek bocznemu stadionowi. Stwierdziłem, iż odbywa się na nim remont, co wszystko wyjaśniało.









W WC jest wywieszony terminarz.










W drugiej połowie byłem świadkiem zderzenia głowami dwóch zawodników. Na początku wydawało się, że jeden z nich stracił przytomność, ale i tak obaj długo leżeli na murawie.




Goście zasłużenie wygrali ten mecz. Gospodarze zasłużyli chociaż na honorową bramkę, no ale jak nie idzie to nie idzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz