niedziela, 7 listopada 2021

Banik Ostrava B - 1. FC Slovacko Uherske Hradiste B 07.11.2021

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: MSFL A1A Sezon: 2021/2022.

Mecz 2021: 75

 

 

 

 

 

 

 

Banik Ostrava B - 1. FC Slovacko Uherske Hradiste B 07.11.2021 (2-4) 3-Poziom

Att: 150 H: 10:00 Cena: 50 Kc MOV 

Stadion Bazaly (Ostrava)


Pierwszy taki bilet w kolekcji tzn. jako opaska na rękę.

Po raz pierwszy na meczu na stadionie Bazaly byłem w 2002 roku, natomiast po raz ostatni w 2013 roku. Osiem długich lat czekałem na wizytę nr 17 na tym obiekcie.

Jak śpiewał Jaromir Nohavica, znany kibic Banika:
Přes řeku nahoru
Do svého sektoru
Vlevo pod hodiny
Do svojí rodiny
Bláznů a magorů

Przystanek autobusowy Bazaly.

Stadion Bazaly w ostatnich latach przeszedł gruntowną modernizację. Zburzono min. główną trybunę, a w jej miejscu powstała zupełnie nowa jak na zdjęciu. Obecnie nie gra tu pierwsza drużyna Banika. Obiekt głównie pełni funkcję akademii piłkarskiej.

Szczęście w nieszczęściu dla kibiców Banika, iż na ich kultowym stadionie grają rezerwy tego klubu. Może nie jest każdy mecz (grają lub grali także w Makvartovicach) ale grają.

Wejście na stadion, obecnie jako jedyne.


Widok na Ostravę. cz1

Widok na Ostravę. cz2

Widok na Ostravę. cz3

Bufet na szczęście był czynny i to długo przed meczem.

Na moje oko nowa trybuna ma 390 miejsc. Na starą zmieściło się 3000 widzów.

Pod trybuną znajduje się bieżnia.

Na trybunę otwartą (także po remoncie) teoretycznie nie można wejść w czasie meczu. Praktycznie, można tam dojść po koronie stadionu, gdzie po drodze nie ma żadnego płotu oddzielającego.

Pierwsze danie tego dnia w cenie 65 Kc

Gospodarze na biało - niebiesko.





















Trolejbusy co chwilę umilały widok ;).






Na trybunie otwartej pojawili się pierwsi odważni kibice, więc spróbowałem i ja na nią wejść.


Wcześniej jednak zakupiłem drugie danie w cenie 45 Kc.



I już na trybunie otwartej. 10 minut mi wystarczyło, aby wykonać kilka ciekawych ujęć i filmów.


Czeska strona fotbal.cz, podaje często skandaliczne liczy, jeżeli chodzi o frekwencję na meczach. Po tym spotkaniu w protokole pojawiło się 290 divaku. Dobrze, że wykonałem własne zdjęcia i przeliczyłem w domu na spokojnie. Wyszło mi nie więcej niż 150 osób. Tak czy siak, była to najniższa frekwencja na Bazaly w czasie moich wizyt.




Ciekawe jakie są dalsze plany odnośnie trybuny otwartej. Położono nowe stopnice ze schodami, jakby gotowe pod montaż krzesełek.











Kiedy wracałem z trybuny otwartej, mijałem się z kolejnymi kibicami z aparatami w ręce, chcących zrobić także zdjęcia z góry. Nic z tych rzeczy. W tym momencie pojawił się ochroniarz i groźnym głosem zaczął wołać... zpátky, zpátky, zpátky, zpátky. Jednocześnie wymachiwał ręką.





Nie dość że w czasie meczu można było pospacerować po nowych trybunach, kupić coś dobrego do jedzenia, to dodatkowo mecz obfitował w wiele bramek. Wynik zmieniał się następująco: 0-1, 1-1, 1-2, 2-2, 2-3, 2-4. Poranny wyjazd na Bazaly był więc jak najbardziej udany, a to nie był jeszcze koniec tego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz