niedziela, 7 listopada 2021

LKS Olszynka Olza - Czarni II Nowa Wieś 07.11.2021

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: C-klasa Racibórz II. Sezon: 2021/2022.

Mecz 2021: 76 

 

 

 

 

 

 

LKS Olszynka Olza - Czarni II Nowa Wieś 07.11.2021 (1-1) 9-Poziom

Att: 15 H: 13:30 Cena: 0 zł MOV 


Podziękowania dla gospodarza klubu za prezent w postaci wejściówki. Mecz nie był biletowany, a jak się dowiedziałem, obecnie zbierane są tylko datki do puszki. Tego dnia, chyba ze względu na znikomą frekwencję, nawet puszeczki nie było.

W meczu Serie C spotkały się dwie ostatnie drużyny tabeli. Źródło 90minut.pl. Do Olzy pojechałem po porannym meczu w Ostravie. Rozpatrywałem jeszcze Lhotkę, oraz derby Jastrzębia (Bzie-Żar). Mecz w Olzie skusił mnie wcześniejszą porą (13:30 a nie 14:00), meczem na "szczycie" tabeli, oraz szansą na bilet. W razie braku wejściówki, miałem zamiar jechać na w/w derby.

Widok na stadion z torowiska.



Boisko przy ławkach rezerwowych było nieco "pofalowane".

Była także retro piłka.

Obok boiska przejeżdżały dalekobieżne, oraz...

...regionalne pociągi.

Trybuna główna.

Drużyna gospodarzy.


Na meczu było zimno z uwagi na wiatr. Jeden z zawodników miał ubiór niczym sportsmenki z krajów arabskich.








Wietrznie.




















Ten przejeżdżający pociąg jest także na filmie. Nieoczekiwanie poza tą akcją, nagrałem także zawodnika z numerem 7, który całym impetem zrobił wślizg w narożną chorągiewkę.










Nagrany Gol dla gości na 1-1, ala Panenka ale w tym przypadku z wolnego. Na Twiterze dzięki Kartofliskom miał ponad 27 tyś wyświetleń, oraz niemal 900 polubień! - LINK. Zanik jednak goście wyrównali, to gospodarze prowadzili 1-0 po pierwszej połowie. Wyrównanie padło dopiero w końcówce meczu, moim zdaniem niezasłużenie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz