niedziela, 22 sierpnia 2021

SK Markvartovice - Odra Petrkovice (Ostrava) 22.08.2021

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Moravskoslezský kraj A1A Ostrava - MěP muži. Sezon: 2021/2022.
Mecz 2021: 41

Ground nr 468






SK Markvartovice - Odra Petrkovice (Ostrava) 22.08.2021 (0-2) 8-Poziom

Att: 150 H: 16:30 Cena: 0 zł MOV


Przez ten cały CeOVałIDe mineło 11 miesięcy i 2 dni od ostatniego meczu na terenie Czech.

Na miejscu byłem na pond godzinę przed meczem, kiedy biletera jeszcze nie było. Kiedy się pojawił, chciałem kupić bilet. Zrezygnowałem jednak z zakupu, ponieważ zauważyłem, że były to związkowe Vstupenky.

Takich trybun brakuje w niższych ligach. W dodatku z tyłu można pójść do WC.


Tył trybuny.


Obecnie nazwa klubu brzmi SK. Kiedyś był to jednak TJ, Sokol, a nawet...

...AJAX!

Na tym stadionie dzisiaj rano także był mecz. Niemal wszystkie spotkania rozgrywa tutaj drużyna rezerw Banika Ostrava.



Nie skorzystałem z wędzonej kiełbasy. Kupiłem natomiast sprawdzoną Kofolę.

Drużyna gospodarzy.






Drużyna Petrkovic jeszcze niedawno reprezentowała trzeci poziom rozgrywkowy. Na skutek perturbacji z licencjami, obecnie jest to jednak ósma liga.










Wysyp wózków dziecięcych na meczu :).



Widok z trybuny był MEGA.















Goście w tym meczu byli drużyną lepszą. Wynik 0-2 jak najbardziej oddaje przebieg zawodów. Obie bramki padły po silnych strzałach z odległości około 10 metrów od bramki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz