sobota, 3 października 2020

LKS Pawłów - Zgoda Zawada Książęca 03.10.2020

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: A-klasa Racibórz. Sezon: 2020/2021.

Mecz 2020: 30

Ground nr 450




 

 


LKS Pawłów - Zgoda Zawada Książęca 03.10.2020 (5-3) 7-Poziom

Att: 60 H: 13:00 Cena: 5 zł FOT MOV

Stadion LKS Pawłów


Mecz nie był biletowany. Udałem się jednak do budki z piwem w budynku klubowym i bilety były. Sprzedaży nie było, ze względu na Covid i brak ogrodzenia obiektu. Tym sposobem byłem jedynym kibicem co płacił za oglądanie zawodów.

Po zakończeniu meczu w Gamowie miałem 10 minut, aby pokonać 4 km do Pawłowa. Udało się bez problemu.

Pawłów na czarno.



To 450 obiekt piłkarski, gdzie oglądałem zawody piłki nożnej.

Piękne grafy.













Chyba jeden ze starszych zawodników na boisku.

Obrońca Pawłowa.



Piłka czasem wpadała do pobliskiej rzeki, dlatego gospodarze musieli mieć w sztabie kogoś po kursie poławiacza ryb.











Na zdjęciu jedyne miejsca kryte na stadionie.

Mecz obfitował w wiele bramek, który ostatecznie zakończył się wynikiem 5-3. Goście w tym meczu ciągle gonili wynik, doprowadzając tylko raz do remisu. Cztery bramki gospodarzy są na moim filmie w tym chyba najładniejsza na 4-2.

Wspomniana budka, gdzie kupiłem bilet.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz